REGION – U okviru Dana komunikacija, festivala marketinških komunikacija, proglašeni su pobednici takmičenja IdejaX i Mixx. Za takmičenje IdejaX koje nagrađuje najkreativnije radove realizovane u svim vrstama medija ukupno je bilo prijavljeno 123 rada, od strane 36 agencija i 74 oglašivača. Prestižnu titulu Agencije godine osvojila je Imago reklamna agencija, a slede je agencija UTORAK Biro za propagandu koja je osvojila dve nagrade, u dve kategorije za kampanju „Iskon – Ne daj babi s kolačima da prođe!“, a treće, četvrto i peto mesto pripalo je agencijama McCann Zagreb, Senor, BBDO Zagreb i Grey Worldwide Zagreb. Prestižnu nagradu za „Oglašivača godine“ osvojila je kompanija Iskon.
Za nagradu Mixx koja se dodeljuje za najkreativnije i najučinkovitije radove u online oglašavanju konkuriralo je 60 radova prijavljenih od strane 19 agencija i 42 oglašivača. Nagradu „Best in Show“ osvojila je agencija Brlog (grupa Bruketa&Žinić OM) za kampanju „Izgubljena stranica – Hrvatska gorska služba spašavanja (HGSS)“ za klijenta Hrvatska gorska služba spašavanja.
U ostalim kategorijama Mixx nagrade su osvojili: Brand Awareness – „Erste pametna kartica tekućeg računa“, MediaCom, iZone, Infinum za klijenta Erste banka; Direct Response and Lead Generation (2 pobednika): „Zabava u tvom tanjiru – Podravka“, Nivas za klijenta Podravka i „Launch – BabyWatch“, Drap za klijenta BabyWatch, Cross-Media Integration „I Have a Kraš on You – Dorina“, Drap za klijenta Kraš prehrambena industrija; Website – „Responsive Zadovoljna.hr“, Web.burza za klijenta Nova TV; Mobile – „Erste Redomat“, Infinum za klijenta Erste banka Content Marketing & Social Media – „Volim meso – Volim meso“, KIOSK studio za klijenta PIK Vrbovec te Inovativna upotreba tehnologije i Inovativna upotreba tehnologije – „Interaktivni izlozi – Vip“, Grey Worldwide Zagreb za klijenta Vipnet.