Kako je ekspanzija smart telefona i tableta uticala na navike potrošača i do kakvih promena je to dovelo u eri digitalnih komunikacija, jedna je od tema o kojima će se diskutovati 7. maja u Domu omladine, na četvrtoj Digital Day konferenciji „Povezani u pokretu” (Connected in Motion).
„Ekspanzija društvenih mreža je za kratko vreme donela velike promene u načinu oglašavanja na online platformama. Dvosmerna komunikacija postavila je nove standarde u razumevanju oglašavanja, a sadržaji koji promovišu određeni brend, moraju se prilagoditi novim uslovima. Potrebno je izazvati interakciju sa potrošačima, njihovo angažovanje, što podrazumeva nove i kreativne pristupe koji će pre svega privući potrošače da se uključe u komunikaciju“, rekla je Gabrijela Stjepanović, izvršna direktorka IAB Srbija.
U okviru konferencije međunarodni i predavači iz Srbije će podeliti svoja iskustva i načine kako da se u moru informacija kojima su korisnici izloženi, pronađe pravi pristup i „uhvati” pažnja potrošača kako bi se poslala željena poruka. Komunikacija putem novih medija predstavlja veliki izazov za marketinške stručnjake i jedino konstantnim usavršavanjem i praćenjem trendova može se ostati u tržišnoj utakmici.
Program i predavače konferencije „Povezani u pokretu” možete videti na sajtu IAB Srbija http://iab.rs/SR/program-2/.
Svi zainteresovani se mogu prijaviti putem online prijave na sajtu IAB Serbia www.iab.rs, a blagovremenom prijavom ostvarujete pravo na povoljniju cenu kotizacije.