Juče je počelo žiriranje na 7. po redu Advertising festivalu The Cup, koji se ove godine po prvi put održava u Beogradu u periodu od 13. do 17.aprila, što će itekako doprineti promociji balkanske kreativnosti u svetu.
Žiri sastavljen od najeminentnijih svetskih kreativaca na čelu sa Michael Conradom, osnivačem Berlinske škole kreativnog rukovođenja, u naredna tri dana odlučivaće o najboljim radovima koji će biti proglašeni na svečanoj ceremoniji dodele nagrade u Četvrtak 17. aprila u Hotelu Crowne Plaza.
„Intercontinental Advertising Cup“, jedan je od najvećih advertising festivala u svetu koji se, nakon trogodišnjeg boravka u Istanbulu, ove godine po prvi put održava u Beogradu, dok su oči svetske kreativne javnosti uperene u Beograd u koji su došli vodeći ljudi globalne kreativne industrije.
The Cup je specifičan po tome što u selekciju ulaze samo najbolji radovi sa četiri velika regionalna festivala: AdFest (Azija i Pacifik), FIAP (Južna Amerika), Art Directors Club of Europe i Golden Drum (Nova Evropa). Međunarodni žiri sastavljen od članova žirija regionalnih festivala, koji su prethodno izvršili selekciju najboljih radova, ocenjivaće samo najbolje od najboljeg iz kreativne industrije iz 2013. godine u celom svetu.
Pored svetskih kreativaca na Festivalu učestvuju i kreativni direktori iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Makedonije i Srbije koji predstavljaju kreativni duh Balkana.