Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Vreme je da se fokusiramo na vidljivost oglasa

SVET – Kada korisnici interneta imaju priliku da vide oglas, nema sumnje da to utiče na njihovu svest o brendu i na verovatnoću da će kupiti reklamirane proizvode ili usluge u budućnosti. Upravo zato je merenje vidljivosti oglasa od suštinskog značaja za oglašivačku industriju.
U nameri da se uvedu standardi oglasne industrije za vidljivost oglasa, u SAD-u su Udruženje nacionalnih oglašivača (ANA), Biro za interaktivno oglašavanje (IAB) i Američko udruženje oglasnih agencija (AAAA) pokrenuli zajedničku inicijativu pod nazivom „Merenje ima smisla” („Making Measurement Make Sense”) koju počinju da slede oglasna udruženja i u Velikoj Britaniji.
Dok „mogućnost da se vide oglasi“ (opportunities to see – OTS) postaje nova valuta digitalne oglasne industrije, oglašivači ne mogu da se oslone na još jedan softver koji bi trebalo da integrišu u njihove sve složenije tehnološke platforme. OTS mora da meri ista platforma koja postavlja oglase i meri njihov učinak – ad server. Kada serveri koji postavljaju oglase na veb sajtove budu zaduženi za OTS metriku, oglašivači će moći da se posvete računanju pokazatelja učinka kao što su broj klikova na vidljive oglase (naspram oglasa koji se ne vide i na koje je samim tim nemoguće kliknuti), CPM (cena za 1.000 prikaza vidljivih ili oglasa koje je moguće videti), efikasni domet (broj jedinstvenih korisnika koji su imali priliku da vide bar jedan oglas određenog brend) itd.
Pojedine platforme koje postavljaju oglase imaju ili planiraju da uvedu ove vrste metrike, ali mali broj njih je spreman za sledeći logičan korak u evoluciji: integraciju vidljivosti oglasa u okvir procesa atribucije.

Celokupan tekst pročitajte na IAB UK.

Izvor: IAB Srbija

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!