SVET – Dok se potraga za nestalim malezijskim avionom nastavlja, britanska avio kompanija British Airwaya izvinila se zbog loše tempirane reklame, gde pozivaju svoje putnike „da istraže Indijski okean“.
Oglas ove avio kompanije pojavio se na bilbordu na železničkog stanici u Londonu, samo nekoliko dana nakon što su malezijske vlasti objavile da se Boing 777 srušio u Indijski okean. Fotografija reklame British Airwaysa pojavila se na društvenim mrežama, i ubrzo je privukla pažnju brojnih internet korisnika, a najviše je bilo onih koji su kritikovali kompaniju.
Portparol British Airwaysa, u pisanoj izjavi za ABC News napisala je: „Žao nam je što je ova kampanja izazvala buru negativnih komentara, jer nismo imali nameru nikoga da uvredimo. Kampanja je planirana nekoliko meseci unapred, a budući da smo ocenili da je neprikladna u ovom trenutku, povukli smo je.“
Više informacija pronađite na sajtu ABC News.