Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Digital Day 2014 za ljubitelje digitalnih komunikacija

IAB Srbija, asocijacija za podršku razvoju digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, 7. maja u Domu omladine Beograda organizuje godišnju konferenciju Digital Day 2014, koja za cilj ima edukovanje stručne javnosti o najnovijim trendovima u sferi digitalnog oglašavanja. Na četvrtom po redu Digital Day-u, posetioci će biti u prilici da čuju izlaganja uglednih svetskih stručnjaka iz oblasti digitalnog i interaktivnog marketinga, koji su svoje znanje i iskustvo sticali na naprednijim tržištima.
Glavna tema ovogodišnje konferencije je „Povezani u pokretu” (Connected in Motion) i predstavlja spoj mobilnog marketinga i sve popularnijih društvenih mreža. Trendovi u konzumiranju i razmeni digitalnih sadržaja govore da se danas najveći deo komunikacije odvija preko društvenih mreža i to ne više, kao što je to nekada bio slučaj, sa desktop i laptop računara, nego sa pametnih telefona i tablet uređaja.

Savremeni potrošač izložen je ogromnoj količini informacija i podataka, od kojih će samo one najzanimljivije i najznačajnije „uhvatiti” njegovu pažnju. S obzirom na to da se pažnja potrošača sve više pomera ka ekranima koji se drže u ruci, za očekivati je da će kompanije u budućnosti posvećivati više pažnje mobilnim kanalima, a kako prodaja mobilnih uređaja raste iz dana u dan, oglašivači neće imati drugog izbora nego da „sastanak sa potrošačima” zakažu na njima omiljenim uređajima.

Mobilni uređaji povezuju digitalne i fizičke svetove i otvaraju brendovima put za nove marketinške pristupe zahvaljujući kojima će uticati na potrošače i navesti ih da se angažuju. Komunikacija putem novih medija predstavlja veliki izazov za marketinške stručnjake, kome su dorasli jedino oni koji se neprekidno usavršavaju i prate trendove. Ukoliko kompanije žele da njihovi brendovi opstanu i da se razvijaju u novom mobilnom digitalnom dobu, one će morati da kreiraju kreativne i inovativne onlajn kampanje koje će navesti potrošače u pokretu da razmenjuju njihove digitalne sadržaje.

Predavači koji su do sada potvrdili svoje prisustvo na ovoj stručnoj konferenciji su Ionel Naftanaila, menadžer projekata u IAB Europe, zatim veteran digitalnog marketinga Rupert Slejd, jedan od lidera agencije PhD Worldwide za Centralno-Istočnu Evropu, koji je pre dve godine svojom prezentacijom oduševio posetioce Digital Day-a 2012, Emil Pavlovski, direktor metodologije kompanije Gemius u Poljskoj i Calin Rotarus, jedan od najiskusnijih stručnjaka digitalnog oglašavanja u Rumuniji, dok će Akoš Sabo, šef Sektora poslovnog razvoja i prodaje digitalnih oglasa mađarske digitalne agencije Adaptive Media, govoriti o temama iz oblasti sve popularnijeg mobilnog marketinga.

Pored ovih vrsnih predavača, u dva stručna panela tokom konferencije će učestvovati – Ioana Anesku, izvršna direktorka IAB Rumunija i članica borda IAB Europe, Endre Šomođi, izvršni direktor IAB Mađarska, Timotej Gala, direktor kompanije Httpool za Centralnu i Istočnu Evropu i nosilac inicijative za osnivanje IAB Slovenija, Emeše Balatoni, rukovodilac prodaje digitalnih usluga medijske kompanije Sanoma Media u Mađarskoj, zatim Maja Magdalenić iz kompanije Google i mnogi drugi.
Ulaznice za Digital Day 2014 mogu da se poruče putem onlajn prijave na sajtu IAB Serbia.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!