SVET – „Facebook reklame pokazale su bolje rezultate od TV oglašavanja“, rekla je izvršna direktorka Facebook-a Sheryl Sandberg, navodeći kao primer kompaniju Coca-Cola i njihovu kampanju u Francuskoj, piše AdAge.
Početkom 2013. godine Coca-Cola je sprovela kampanju na francuskim TV stanicama, koju su činili šestominuti mini-filmovi o polarnim medvedima, koji se prikazivao u segmentima od po 30 sekundi. Drugi deo kampanje vodili su na društvenoj mreži Facebook.
Rezultati su pokazali da je ROI – povrat investicija bio 3,6 puta bolji na Facebook reklamama, nego na onim koje su išle na televiziji. Povećanje prodaje od 27 odsto pripisuje se kampanji koja je sprovedena na ovoj društvenoj mreži, a čiji su troškovi bili samo 2odsto. Svaki evro uložen u kampanju na Facebooku vratio je 2,47 evra dodatne prodaje Coca-Cole.
I pored toga, Coca-Cola neće odustati od oglašavanja na TV-u. Direktor marketinga Coca-Cole za Francusku Manuel Berquet rekao je da 35 odsto ukupnog uticaja ove kampanje bilo zahvaljujući zajedničkom delovanju Facebook oglasa i TV reklama.
Izvor i foto: AdAge