Beograd će 17. aprila ugostiti sedmi po redu Intercontinental Advertising Cup u čijem takmičarskom delu učestvuju finalisti četiri velika regionalna festivala: AdFest (Azija i Pacifik), FIAP (Južna Amerika), Art Directors Club of Europe i Golden Drum (Nova Evropa), najavili su organizatori.
Biće ovo događaj koji će promovisati kreativnost i dati vetar u leđa srpskoj industriji oglašavanja. Od predavača iz regiona na beogradskom Cup-u moći ćete da čujete Aljošu Bagolu (Pristop, Slovenija), Davora Bruketu i Nikolu Žinića (Bruketa & Žinić OM, Hrvatska), Slavimira Stojanovića (Designis, Srbija), Bojana Hadžihalilovića (Fabrika, Sarajevo), Vladimira Čosića (McCann Beograd), kao i Dušana Drakalskog (New Moment New Ideas Company Y&R, Makedonija).
U drugom delu dana, učesnicima će se predstaviti i Milka Pogliani, dugogodišnja članica žirija koja se, posle uspešne karijre u advertajzingu, otisnula u preduzetničke vode i posvetila modnoj industriji, kao i Michael Conrad (Berlin School of Creative Leadership), Sophie Schoenburg (AlmapBBDO, Brazil), Naoki Ito (PARTY Tokyo, Japan), Johannes Newrkla (Bluetango, Austria) i mnogi drugi.
Više informacija o programu i nagradama pronađite na http://www.thecupawards.com/
Intercontinental Advertising Cup biće održan 17. aprila u hotelu Crowne Plaza u Beogradu, a u suorganizaciji Media Marketing magazina.