Najvažniji i najveći događaj koji organizuje podmladak udruženja International Advertising Association (IAA Srbija) – IntegracIAA, održan je u subotu 22. februara u Domu omladine Beograd. Preko dve stotine učesnika bilo je u prilici da prati četiri predavanja i četiri radionice na najrazličitije teme u oblasti marketinških komunikacija.
„Serbia in Numbers“, „Creative Leadership“, „Mobile marketing“, „Brand Management“, „Creative Brief“, „TVC Production“ i „Media Planning“ teme su o kojima su mladim, budućim stručnjacima govorili stručnjaci iz kompanija, agencija i sa fakulteta kao što su: GfK Beograd, Communis DDB, Direct Media, DNA Communications, Leo Burnett, Emote Prouctions, Media House i Fakultet organizacionih nauka.
Jovan Vujović, predsednik Sekcije Young Professionals, otvorio je konferenciju i objasnio ciljeve organizovanja ovakovog događaja: „Cilj konferencije je da na jednom mestu okupi mlade koji se bave ili će se u budućnosti baviti komunikacijama. Pri kreiranju programa nastojali smo da napravimo sadržajan mix oblasti iz oglašivačke industrije – kreativnost, trendove, podatke, brend menadžment, media planiranje, produkciju itd.“