Na drugom takmičenju Google Adriatics izazova agencija InitiativeFB proglašena je najboljom agencijom u Srbiji, dok je na regionalnom nivou to prizanje dobila agencija Escape Studio iz Hrvatske.
Pravo na učešće u Google Adriatics izazovu imale su sve agencije iz Srbije, Hrvatske i Slovenije koje poseduju Google Partner status. Upravo one su se u periodu od 15. novembra 2013. godine do 31. januara 2014. godine takmičile koja će agencija u regionu steći najviše AdWords klijenata sa najimpresivnijim nivoom potrošnje, tako što se podjednako bodovao kvalitet vođenja kampanja i primena naprednih AdWords rešenja koje Google konstatno uvodi. Ove godine kao kriterijum pri odlučivanju o pobedniku u obzir su uzeti i upotreba negatinih ključnih reči, mreže multimedijalnog oglašavanja, veza do sajtova i usvajanje praćenja konverzija.
“Veliko je priznanje dobiti ovu nagradu koja predstavlja potvrdu rezultata požrtvovanog rada svih zaposlenih u agenciji Inititative FB na kampanjama naših klijenata koje donose merljive rezultate”, rekao je Bojan Rendulić, generalni direktor agencije InitiativeFB, povodom ovog priznanja.
Najbolje agencije po zemljama dobili su Chromebook, dok je regionalni pobednik dobio i poziv na učešće na SMS konferenciju koja se održava u maju mesecu u Londonu.