Španski časopis „Libero“, posvećen fudbalu i društvu, napravio je, u okviru svoje reklamne kampanje, nekoliko zabavnih video snimaka u kojima žene objašnjavaju životne stvari muškarcima koristeći „fudbalski jezik“.
„Koliko vremena trener provede u velikom timu? Godinu? Dve, kao većina? Kada tim više ne postiže rezultate, menja trenera. Kada loše igra, menja trenera. Kada nema ideja, menja trenera! Kada suparnička ekipa zna unapred kako ćeš igrati, tada menjaš trenera! Ciklusi. To su ciklusi. A trenutno, naš ciklus se približava kraju. Nema novih ideja, igra je loša, nema rezultata. Kapiraš šta ti govorim“, pita žena svog (bivšeg) partnera. Slogan reklame je „Kapiraš kada ti se objasni fudbalskim jezikom“.
U drugom spotu, žena se žali što njen partner nikada ne baca đubre: „Ne voliš to da radiš. Brazilski bekovi vole da napadaju. Misliš da vole da budu u odbrani? Ne, ali to čine jer se tako mora“.
Kampanja, kako je objasnilo uredništvo magazina, ima za cilj da podstakne ljubitelje fudbala na razmišljanje o nekim problemima modernog društva. Iako su ih pojedini čitaoci opisali kao „seksističke“, reklame su uglavnom nailazile na pozitivan prijem, posebno na Internetu gde su se mnogima dopale.
Foto i izvor: B92