Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Sve više baka i deka na Facebook-u

Mlađi ljudi ranije su brinuli da li će ih roditelji “dodati” za prijatelje na Facebooku, ali sada bi trebalo da se čuvaju baka i deka. Neverovatnih 71 odsto svih odraslih osoba na internetu sada su članovi društvenih mreža, a broj pripadnika grupacije najstarijih ljudi porastao je za čak 10 odsto u prošloj godini, pokazalo je istraživanje Pew Internet.
Facebook je ostao dominantan na polju društvenih mreža – čak 84 odsto ljudi koji koriste samo jedan sajt tog tipa opredeljuje se upravo za „čedo“ Marka Zakerberga. Međutim, takmičenje sa Facebookom nije obavezno u planu ostalih popularnih mreža poput Pinteresta, Twittera, Instagrama i LinkedIna koji imaju vrlo specifične korisnike.
Na primer, Pinterest, bookmark sajt, više vole žene, nego muškarci. Tako ga koristi 33 odsto žena na internetu i samo osam odsto muškaraca. LikedIn je još jedan specijalizovan sajt koji privlači obrazovane korisnike, zato što je njegova svrha upravo poslovno umrežavanje. Twitter i Instagram su najpopularniji kod mladih ljudi.
Studija je takođe pratila koliko često korisnici proveravaju svoje naloge na društvenim mrežama. Nikog nije iznenadilo da 63 odsto korisnika Facebooka proverava sajt barem jednom dnevno, dok to čini 57 odsto korisnika Instagrama.

Izvor: B92

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!