REGION – Grey je globalno osvojio titulu agencije godine 2013. zahvaljujući stvaranju jedinstvene kreativne kulture te strateškom udruživanju s novim partnerima. Agencija Grey Zagreb odlučila je krenuti istim stopama što podrazumeva još snažnije usmerenje prema digitalu. Partnera je našla u novoj agenciji Entourage koju je osnovala Ida Pandur, bivša potpredsednica za spoljne odnose iSTUDIJA.
Grey Entourage novi je digitalni joint venture u Hrvatskoj kojim Grey Zagreb nadograđuje, na globalnom nivou već započetu, saradnju sa sestrinskom WPP digitalnom agencijom Possible. U poslednjih pet godina Grey Zagreb beleži značajan rast zahvaljujući klijentima poput Vipnet, Opel, Erste banka, Allianz, INA, Diners, Chevrolet, P&G, Kraš, Labud te se pozicionirao u sam vrh kreativnih agencija na ovom tržištu. Uz uspeh klijenata, to potvrđuju i brojne osvojene nagrade: od Epica, IdejaX i MIXX nagrada do Grand Prix Effie.
Greyu se od decembra pridružila i agencija Entourage koju je osnovala Ida Pandur, a s ciljem značajnog iskoraka u područje digitala i otvaranja novih projekata i tržišta pri čemu će fokus biti na kombinaciji smart big data do kojih je danas više nego ikad moguće lako doći putem digitalnih kanala te stvaranju inspirativnih priča u svim medijima – online i offline.
Više informacija pronađite na sajtu HURA-e.