IAB Srbija u sredu 18. decembra organizuje kurs „Online branding“, sa početkom u 9 časova. Principi uspešnog brandinga, između ostalog, podrazumevaju vizuelnu komunikaciju osnovne poruke ka potrošaču. U svetu digitale tehnologije u ovu svrhu se najuspešnije koriste display oglasi (baneri i brendirane površine) i vešta promocija namenski kreiranog sadržaja, koji za cilj imaju jačanje svesti o brendu.
Ovaj kurs će polaznike upoznati sa svime što je potrebno da se zna kako bi se sa uspehom kreirala strategija i u potpunosti realizovala jedna ovakva kampanja, uz adekvatno planiranje, merenje, optimizaciju i analizu uspešnosti u odnosu na postavljene ciljeve, bilo da samostalno radite na promociji sopstvenog brenda ili kao agencija zastupate klijenta.
Cilj ovog kursa je da:
– upozna polaznike sa osnovnim principima online brandinga i metodama za ostvarivanje ovog cilja putem digitalnih komunikacijskih kanala;
– omogući jasno razumevanje tehnologije koja stoji iza display oglašavanja, kao i mogućnosti targetiranja i kreativnog izražavanja kroz napredne display oglasne formate;
– predstavi značaj, mogućnosti i prednosti content marketinga kao najperspektivnijeg digitalnog komunikacijskog kanala;
Više informacija pronađite na sajtu IAB Srbija.