REGION – Slovenski oglašivački festival (SOF) održaće se od 26. do 28. marta 2014. godine u Portorožu (Slovenija). Tema 23. SOF-a, koju organizuje Slovenska oglašivačka komora, biće nove prilike i novi odnosi na slovenskom oglašivačkom tržištu.
„Poslovni i komunikacijski uspesi rezultat su pravog odnosa između brendova i potrošača, između rizika i opreza, između razuma i emocija, između upotrebe tehnologija i originalne kreativnosti. Na 23. SOF-u ćemo pokušati da odgovorimo na pitanja o tome kakav odnos imaju robne marke i potrošači, kakav je odnos između kreativnosti i efikasnosti, kako sastaviti efikasne komunikacijske timove, da li je za uspeh od odlučujućeg značaja upotreba tehnologije ili još uvek veći efekat ima dobra priča“, rekla je Barbara Modic, direktorka agencije Pristop Media i predsednica 23. SOF-a.
Na SOF-u predstaviće se brojni slovenski i međunarodni predavači, a izmešu ostalog i Robert Lešnik, vođa dizajna eksterijera ličnih automobila, Mercedes-Benz, dr. Christoph Engl, direktor Brand:Trust i stručnjak iz oblasti brendiranja i destinacijskog marketinga, Claudia Navarro, direktorka marketinških komunikacija za Srednju i Istočnu Evropu u Coca-Cola kompaniji, Lazar Džamić, direktor strateškog planiranja u Kitcatt Nohr Digitas i Ian Sutherland, zamenik dekana za istraživanja i direktor doktorskih studija na IEDC- poslovnoj školi Bled.
Više informacija o 23. SOF-u pogledajte na http://www.sof.si/