Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Da li ste marketing umetnik ili marketing naučnik?

Marketing se svakoga dana menja pred našim očima. Razvoj tehnologija marketingu je otvorio nove horizonte i mogućnosti, a marketinškim stručnjacima omogućeno je da lakše dolaze do informacija i svežih ideja. Nove tehnologije donele su i dodatnu kontrolu i više odgovornosti. Matt Wesson, marketing content specialist u kompaniji Pardot, ukazao je na sve veću razliku između marketing umetnika i marketing naučnika, koje možete pogledati na infografiku ispod. Kojoj grupi vi pripadate?

Marketing-Scientists-vs-Marketing-Artists16Izvor: B2C

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!