today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nastavak kampanje „Kad pijem – ne vozim“

Apatinska pivara nastaviće i ove godine da sprovodi kampanju „Kad pijem – ne vozim“ pokretanjem novih aktivnosti u cilju podizanja svesti u javnosti o rizicima kombinovanja vožnje i alkohola, najavili su u ovoj kompaniji. Žarko Kovačević – Žare, pevač i frontmen benda „S.A.R.S“ priključio se društveno odgovornoj akciji Apatinske pivare kao „VIP policajac“ animirajući posetioce, na nedavno održanom koncertu „Dubioze kolektiv“, da budu odgovorni prema sebi i drugima, apelujući na odgovornu konzumaciju.
Patrolirajući parkingom Hale sportova frontmen benda „S.A.R.S“ pozivao je vozače da dodatno provere da li su pod dejstvom alkohola pre nego što sednu za volan, tako što su se oprobali u igrici vožnje automobila na mobilnom telefonu. „VIP inspektor“ Žarko Kovačević je sve koji su uspešno odigrali igricu obradovao posebnim poklonima sa znakom „Kad pijem – ne vozim“, dok je manje uspešnima omogućio bezbedan povratak kući davanjem vaučera sa popustom na vožnju Beogradskim taksijem.
“Jako je važno da se stalno dešavaju akcije poput ‘Kad pijem – ne vozim’, to je veliki plus za sve nas. Nažalost, svest građana u Srbiji nije na dovoljno viskom nivou što se tiče odgovorne konzumacije. Kao tinejdžer nisam shvatao da kombinovanje pića i vožnje može da me košta mnogo više nego što sam svestan. Svi smo svedoci toga koliko ima saobraćajnih nesreća tokom godine i zato, kao aktivni učesnik u saobraćaju, apelujem prvenstveno na mlade ljude da ne kombinuju piće i vožnju, da odgovorno konzumiraju i tako zaštite i sebe i druge“, rekao je Kovačević.
Već četvrtu godinu za redom Apatinska pivara, u saradnji sa MUP-om Republike Srbije, uspešno sprovodi akciju „Kad pijem – ne vozim!“, prateći velike muzičke događaje kao što su Beer Fest ili Dragačevski sabor trubača u Guči. Pored toga, Apatinska pivara od 2008. godine sprovodi nacionalnu TV i bilbord kampanju posvećenu odgovornoj konzumaciji, donirala je 29 alkometara najnovije generacije Upravi Saobraćajne policije i organizovala „Kad pijem – ne vozim“ VIP patrole tokom najposećenijih muzičkih događaja. Do sada su se akciji priključile i poznata voditeljka Marija Kilibarda, kao i manekenka Katarina Vučetić.
Mobilnu aplikaciju „Kad pijem – ne vozim“ možete da preuzmete na zvaničnoj Facebook stranici „Jelen Piva“.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!