Ono što je do pre nekoliko godina izgledalo nezamislivo, danas je realnost: pornografija više nije aktivnost broj 1 na internetu – zamenile su je društvene mreže. Facebook jeste najpopularnija društvena mreža, i društvena aktivnost, ali iz korporativnog marketing i komunikacionog plana nikako ne bi trebalo izostaviti ni druge mreže.
Pogledajte 10 činjenica koje će vas uveriti u to:
- Između 70 i 80 odsto ispitanika potvrdilo je da objave na društvenim mrežama utiču na njihovu kupovinu. (Forbes / Hubspot / SproutSocial)
- Čak 93 procenta marketing stručnjaka potvrdio je da koristi društvene mreže u poslovne svrhe. (Buffer App)
- Pinterest je najbrže rastuća društvena mreža (Jeff Bullas), a više od 69 odsto korisnika je ženskog pola. (Digital Buzz)
- Skoro polovina kupaca izjavilo je da je inspiraciju za poklon pronašlo na Pinterestu (Crowdtap), dok 55 odsto korisnika Twittera komentariše ideje o poklonima na Twitteru. (All Twitter)
- Google+ se nalazi na drugom mestu po broju aktivnih korisnika, odmah iza Facebooka, sa blizu 320 miliona aktivnih korisnika. (GlobalWebIndex)
- Sve više korisnika na društvenim mrežama pripada starijoj populaciji, iznad 55 godina starosti. (Jeff Bullas)
- Na LinkedIn mreži trenutno postoji milion i po grupa. (Digital Buzz)
- Četvrtina korisnika Facebooka proverava svoj nalog 5 i više puta na dan. (Buffer App)
- Svakog dana se na Instagram doda više od milion fotografija! (Digital Buzz)
- U jednom minutu se na YouTube doda novih 100 sati video materijala. (All Twitter)
Ukoliko želite da saznate više o upotrebi društvenih mreža i pripremanju sadržaja za njih, ne propustite Blogomaniju, konferenciju o sadržajima na internetu koja se održava od 28. novembra do 1. decembra na Kopaoniku. Rezervišite svoje mesto na www.blogomanija.me