Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Kad voziš, parkiraj telefon!

Telekom Srbija, u saradnji sa Upravom Saobraćajne policije MUP-a Srbije i Srpskim komitetom za bezbednost saobraćaja, pokrenuo je kampanju „Kada voziš, parkiraj telefon!“ koja ima za cilj promenu stava, odnosno podizanje svesti vozača o opasnostima upotrebe mobilnog telefona tokom vožnje, kao i povećanje nivoa bezbednosti saobraćaja na putevima.
Kampanji su se, kao promoteri, pridružili i Ivana Španović i Emir Bekrić, osvajači bronzanih medalja na Svetskom prvenstvu u Moskvi i najbolji atletičari Balkana u 2013. godini.
Premа istrаživаnjimа, rаzgovor telefonom tokom vožnje povećаvа rizik od nаstаnkа nezgode četiri, a pisаnje i čitаnje SMS porukа čаk osam putа, jer je pažnja vozača preusmerena sa saobraćajne situacije, a vreme potrebno dа vozаč reаguje nа određene situаcije u sаobrаćаju povećano. Neki istrаživаči u ovoj oblаsti porede korišćenje mobilnog telefonа sа dejstvom аlkoholа od najmanje 0,8 mg/ml. Osim što reaguju sporije, vozači koji koriste telefon tokom vožnje ne zapažaju veliki broj detalja i situacija iz okruženja, što za posledicu ima nastanak saobraćajne nezgode.
„Kada voziš, parkiraj telefon!“ je prva društveno odgovorna kampanja koja se, na nacionalnom nivou, bavi problemom upotrebe mobilnih telefona tokom vožnje i rezultat je uspešne međusektorske saradnje, ali i nastojanja Telekoma Srbija da podigne svest ljudi o opasnostima usled upotrebe mobilnog telefona.
U okviru kampanje „Kada voziš, parkiraj telefon“ predviđen je niz akcija i predavanja u gradovima u celoj zemlji, kako bi se svi građani, a posebno mladi vozači, aktivno uključili i dali svoj doprinos smanjenju upotrebe mobilnih telefona tokom vožnje.
Kampanju su osmislili kreativci agencije McCann Beograd: Nemanja Stanković, Nenad Dodić i Milena Kvapil. Kreativni direktori: Vladimir Ćosić i Jana Savić Rastovac.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!