Ukupno 45 radova odabrano je među finaliste ovogodišnjeg IMC European Awards takmičenja za najbolju integrisanu marketinšku komunikaciju.
Čak 24 agencije iz 6 zemalja odabrane su kao finalisti, a za selekciju radova bio je zadužen žiri u kojem se nalaze marketinški profesionalci iz cele Evrope.
Među finalistima, UK prednjači sa 19 finalista, a slede Holandija sa deset i Belgija sa osam finalista. U finale su prošla i četiri rada iz Češke, tri iz Irske i jedan iz Španije. Organizatori izdvajaju agencije BBDO (Belgija), Geometry Global (UK), Ogilvy & Mather Amsterdam (Holandija) i Publicis Group (Irska) koji su dobili po tri nominacije, svaki za svoje kampanje “Ethias Neigborhood Fixers”, “Triumph Essence Launch at Selfridges”, “Why wait until it’s too late” i “When it rains it pours”.
The IMC European Awards otvorene su za prijavu pobednicima nacionalnih takmičenja u devet zemalja članica Integrated Marketing Communications Council of Europe, a organizator je EACA, u saradnji s IMCC i uz podršku WARC-a i Adforuma.
Više informacija dostupno je na www.imcceurope.com.
Izvor: HURA