Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kada haos dobije lice: Digitalni trendovi za 2026. godinu

spot_img

Kao i prethodnih godina, agencija Ovation i ovu završava predstavljanjem digitalnih trendova za onu koja sledi.

Svake godine, ovaj projekat se izvodi u specifičnom formatu, odnosno, cilj je da to ne bude samo pregled popularnih termina ili reči koje pokreću „buzz“, već da se oko njega formira narativ koji povezuje kreativnost i realne prakse u digtalnom svetu. Ok, ove godine i veštačku inteligenciju.

Za 2026. godinu, tim u sastavu: Mina Marić, Katarina Trbojević, Teodora Palinić i Mirjana Narandžić radio je na konceptu koji je sav haos 2025. godine trebalo da prevede u jasno strukturirane, vizuelno prepoznatljive i narativno zabavne likove.

Inspiracija je došla iz italijanskog „brain rot-a“, najviralnijeg trenda prethodnih meseci, koji se širio brže nego što je mogao da se objasni. Umesto da se taj fenomen posmatra kao prolazna zabava, on je poslužio kao inspiracija za kreiranje sistema od 10 likova, tako da svaki lik predstavlja jedan trend koji će, po svemu sudeći, učestvovati u oblikovanju digitalnog pejzaža za 2026. godinu.

Tu ima svega, od trendova koji već neko vreme utiču na industriju, ali su i dalje aktuelni, preko nekih koji su na našem tržištu pomalo zanemareni, pa sve do onih koji će tek postati vidljivi.

Tako postoje, recimo, Boostino Tornadino, koji simbolizuje važnost promišljenog sponzorisanja sadržaja, Grampino Hashtagolino ukazuje na apsurd korišćenja heštegova, a Buzzino Conectino naglašava značaj građenja održivih veza i interakcija ključnih za stvaranje digitalnog ekosistema. Tu su još i Realtella AR AR AR Virtuella, Transparino Brutalino, Humanina Promptenina, Tradizzionale Reelazionale, Data Dada, Talentina Clap Clapina i Voicello Listenelo i svaki od ovih brain rot likova zadužen je za predstavljanje po jednog trenda.

Čitava Ovation digitalna priča za 2026. godinu odvija se pod sloganom „Unrot your brain. Turn noise into knowledge“, budući da je ideja da se digitalni šum, viralni haos i sveopšta prepravljenost sadržajem prevedu u jasne i edukativne insajte.

Primarni sadržaj kreiran je i plasiran na TikTok nalogu, a sve u cilju dodatnog učenja o tvoj platformi i eventualne interakcije koja bi omogućila razumevanja funkcionisanja ovog tipa sadržaja u praksi.

Paralelno, sadržaj se plasira i na Instagram nalogu agencije, a kompletne priče dostupne su na sajtu, kako bi se stvorio referentni materijal za buduće digitalne strategije.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!