PR agencija V+O Communication Srbija osvojila je prestižnu međunarodnu nagradu, Svetski PR Oskar, IPRA Golden World Award 2025 u kategoriji Zdravlje za kampanju „Dobrodošla bebo: Na putu kroz roditeljstvo“, realizovanu u saradnji sa brendom Rosa voda i uz institucionalnu podršku Ministarstva zdravlja Republike Srbije.
IPRA (International Public Relations Association) Golden World Awards prepoznaje i nagrađuje najbolje PR kampanje iz celog sveta, koje se ističu po strateškom pristupu, društvenoj odgovornosti i meri stvarnog uticaja. Ove godine, žiri je u snažnoj globalnoj konkurenciji prepoznao vrednost i značaj kampanje koja se bavi jednom od najosetljivijih i najvažnijih tema – roditeljstvom i ranom podrškom detetu.
Kampanja „Dobrodošla bebo“ obuhvatila je edukaciju za više od 70% patronažnih sestara u Srbiji, stručne video sadržaje sa psiholozima i psihijatrima, panele i radionice sa roditeljima u gradovima širom Srbije, kao i informativne brošure kreirane u saradnji sa Institutom za mentalno zdravlje. Pristup je bio višeslojan, ali ujedinjen istim ciljevima: osnaživanje roditelja, pružanje relevantnih informacija i stvaranje mreže podrške u najranijim fazama razvoja deteta.
„Ova nagrada za nas predstavlja veliko priznanje, ne samo zbog međunarodnog kredibiliteta koji IPRA donosi, već i zato što potvrđuje da su istinska empatija, stručnost i odgovorna komunikacija vrednosti koje se prepoznaju globalno“, izjavio je Bojan Bazdulj, Kordinator projekata u V+O Srbija. „Ponosni smo što smo zajedno sa Rosom i Ministarstvom zdravlja kreirali kampanju koja ne ostaje na nivou poruke, već donosi stvarnu promenu.“
Kampanja „Dobrodošla bebo“ potvrđuje da domaće ideje, uz stratešku posvećenost i snažno partnerstvo, mogu imati globalni domet i značaj.