Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Prvi Effie Grand Prix u Srbiji pripao agenciji McCann Beograd i kompaniji Bambi

Na osmoj ceremoniji dodele Effie nagrada Srbija, u organizaciji IAA Serbian Chaptera, po prvi put je dodeljen prestižni Grand Prix trofej i to za kampanju Mrvica strpljenja kompanije Bambi, koju je agencija McCann Beograd uradila u saradnji sa agencijom Communis, dok su partnerske agencije bile UM Beograd i AdVenture Skopje.

Pored toga, McCann Beograd je za istu kampanju osvojio i dve Zlatne Effie nagrade u kategorijama Timely Opportunity i Commerce & Shopper: Crisis Response / Critical Pivot.

Kampanja Mrvica strpljenja dotakla je srca svih nas, jer je pokrenuta nakon što je fabrika Plazme, koja je već decenijama unazad sinonim za keks, teško oštećena u požaru. Kada nešto što doživljavamo kao deo sebe nestane, shvatamo koliko duboku emotivnu vrednost ima u našem životu, važno je da nas neko podrži i da nam ulije nadu. Ideja kampanje je bila da se potrošači inspirišu i prenese važnost strpljenja u životu, čak i u najizazovnijim trenucima. Poruka je pažljivo oblikovana kako bi priznala ozbiljnost situacije, ali istovremeno zadržala umirujući ton, naglašavajući da će se Plazma uskoro vratiti. Rezultati kampanje bili su izuzetno pozitivni. Potrošači su iskazivali solidarnost i podršku putem društvenih mreža, a zahvaljujući tome, uprkos nestašici, očuvana je liderska pozicija kompanije Bambi i postignuti rekordi u prodaji drugih Plazma proizvoda.

Mrvica strpljenja ušla je u istoriju – onoliko koliko je postala simbol Plazme, trenutak koji spaja prošlost i budućnost, toliko i simbol komunikacije, emocije i odnosa brenda i potrošača. Godina je bila veoma izazovna, ali pre svega emotivna za sve nas. Naučila nas je da je snaga zajedništva neprocenjiva, da se iz empatije rađa solidarnost, a iz solidarnosti kolektivna snaga. I lično i profesionalno, smatrali smo da treba da budemo iskreni i autentični. Želeli smo da razumemo kako se naši potrošači osećaju. Prilikom krize, svaka osoba prolazi kroz različite stadijume emotivnih stanja do trenutka kada promenu usvaja. Od neznanja, nezadovoljstva, preko tuge, pa sve do nade, prihvatanja i nove realnosti. U svakom od ovih stadijuma, razumeli smo šta prati njihova osećanja jer smo i sami bili deo njih. Mrvica strpljenja bila je naša istina, naše konačno ‘stop’ mitu da je ranjivost slabost. Pokazali smo da je ona naše ‘najpreciznije merilo hrabrosti’ ”, izjavio je Strahinja Inić, Group Brand Manager za Plazmu.

Za kampanju Zakuni se u zakon, Autonomnog ženskog centra McCann Beograd je dobio Srebrni Effie-a u kategoriji Positive Change – Social Good: Brands, Non/profit, Diversity, Equity & Inclusion i Bronzani Effie u kategoriji Small Budgets – Non-Profit, Products & Services. Partnerske agencije su bile UM Beograd i Two rivers.

Zakuni se u zakon, u zemlji gde davanje zakletvi i dalje ima veliku težinu i smatra se dubokim izrazom poverenja, je moćna i društveno relevantna kampanja koja je uspela da probije tišinu oko osvetničke pornografije. Kampanja je podigla svest, mobilisala preko 20.000 ljudi koji su potpisali peticiju, a koja je rezultirala time da je Ministarstvo pravde Republike Srbije podržalo je inicijativu za kriminalizaciju osvetničke pornografije. Na taj način je otvoren put ka sistemskoj zaštiti žrtava.

Vanja Macanović iz Autonomnog ženskog centra, kaže: „Nadamo se da će osvojenim nagradama tema neovlašćenog deljenja intimnih snimaka ostati prisutna u javnom prostoru, jer žene i devojke još uvek čekaju na pravdu. Hvala agencijama McCann Beograd, Two Rivers  i svima koji su priključili našem volonterskom duhu promovisanja kampanje na podršci. Hvala i žiriju Effie nagrada na priznanju da je moguće napraviti promenu sa malo sredstava i mnogo aktivizma”.

 

 

 

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!