Povodom konkursa za dodelu regionalnih nagrada KAKTUS 2024 by MPC Properties, pitali smo članove single-channel žirija – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Evo šta su nam odgovorili…
„Predstavite svoje kampanje kroz prizmu merljivih rezultata. Fokusirajte se na jasne ciljeve, inovativne pristupe i dokazanu efikasnost rešenja. Dozvolite da o vašoj kreativnosti govore brojke, i tako pokažite njenu primenjivost i stvarnu vrednost.“ Branka Letica, Executive Division Director for Marketing and Communications, NLB Komercijalna banka
„Stvorite narativ. Budite sigurni da vaša prijava jasno vodi žiri kroz segmente i da ostavlja utisak doslednosti i promišljenosti. Prilikom ocenjivanja, najviše ću ceniti smelost u idejama i hrabrost da se izađe iz okvira standardnog, ali uz jasnu strategiju koja je vodila do opipljivih rezultata.“ Bojana Savić, PR & Digital Manager, MPC Properties
„Pripremite prijavu kao da je predstavljate nekome ko ne zna ništa o radu koji predstavljate. Pokušajte da vaša prijava bude jasna i lako razumljiva, objasnite cilj, svrhu, ideju i relevantnost iste, kao i rezultate egzekucije, odnosno postignuća. Ne držite se isključivo brojeva, ispričajte nam priču tako da prijava dobije pun kontekst, a ako uz sve to uspete da izazovete emociju, na dobrom ste putu da budete zapamćeni.“ Daliborka Rosić, Marketing Director, Dr. Oetker
„Pokazati i dokazati relevantnost insajta, jer je onda jasnija snaga i lepota ideje. Samu ideju objasniti već u prvih 30s videa. Žiri gleda veliki broj kejseve i važno je da što pre shvate suštinu iz videa. Jasno i glasno iskomunicirati rezultate.“ Jovana Bradaš, Associate Creative Director, McCann Beograd
„Ideje koje izazovu onaj kako-se-ja-toga-nisam-setila osećaj biće moji najveći favoriti!“ Vanja Samardžija, Associate Creative Director, Saatchi&Saatchi Belgrade
Konkurs je otvoren do 11. oktobra do ponoći.
Više informacija pronađite na Kaktus 2024