GWI, vodeća istraživačka kompanija za pružanje dubokih uvida u ponašanje potrošača, poznata po sprovođenju najvećeg globalnog istraživanja o online navikama potrošača, dolazi u Srbiju u decembru 2024. godine. Srbija je nakon Hrvatske druga zemlja u jadranskoj regiji koja dočekuje GWI i to zahvaljujući ekskluzivnoj saradnji sa Publicis Groupe Srbija. Ovaj razvoj događaja predstavlja značajan korak napred u snabdevanju marketara i brendova najnovijim trendovima i preferencijama potrošača koji oblikuju digitalno okruženje.
Ova jedinstvena pozicija u Srbiji ali i širom Srednje i Istočne Evrope, dovodi agencije Publicis Groupe CEE u sam vrh primene strategija zasnovanih na podacima, pružajući marketarima i brendovima posebnu prednost u promenljivom digitalnom okruženju.
Publicis Groupe Serbia će imati ekskluzivan pristup GWI podacima iz Srbije u prvoj fazi nakon objavljivanja podataka. Ovaj eksluzivan pristup podacima rezultat je činjenice da je Publicis sponzorisao objavljivanje, a ekskluzivan pristup će trajati od trećeg kvartala 2024. objavljenog sredinom novembra, do četvrtog kvartala 2024. koji će biti objavljen sredinom februara 2025. Tokom ovog perioda, do sredine februara 2025. godine, GWI neće pružati pristup podacima lokalnog tržišta Srbije nijednoj nezavisnoj ili mrežnoj agenciji.
Publicis Groupe Serbia predstavlja ekskluzivno mesto za sve marketare i brendove koji znaju vrednost saradnje sa GWI i žele da steknu duboke uvide u srpsko tržište. Korišćenjem sveobuhvatnih podataka u realnom vremenu o preferencijama i ponašanju potrošača, marketari mogu donositi odluke utemeljene na činjenicam, fino podesiti svoje strategije i ponašati se u skladu sa evoluirajućim zahtevima i navikama srpskih potrošača.
Partnerstvom sa GWI, Publicis Groupe Serbia otvara nove puteve, postavlja visoke standarde i pokreće novu eru strateške izvrsnosti, uvodeći čitav jedan svet neverovatnih inovacija na polju marketinga u Srbiji.
Ovo prate slična partnerstva između GWI i kancelarija Publicis Groupe CEE u Bugarskoj, Hrvatskoj, Češkoj, Grčkoj, Mađarskoj, Poljskoj i Rumuniji, omogućavajući retke uvide u trendove digitalnih potrošača u regionu, kao i uključivanje CEE regiona u ključne globalne studije od strane GWI.