Začin C, univerzalni začin broj 1 u Srbiji, u saradnji sa agencijom OpenMind, predstavlja prvu omnichannel kampanju realizovanu sa kompanijom Teads, globalnom medijskom platformom koja povezuje oglašivače sa vodećim izdavačima. Ova inovativna inicijativa, realizovana od avgusta do septembra kao deo kampanje za regenerativnu poljoprivredu, povećala je vidljivost brenda Začin C implementacijom premium formata na početnim ekranima Hisense Smart TV-a (kao i drugih uređaja koji koriste VIDAA OS), uz digitalnu komponentu sa prilagođenim Teads InRead formatima.
Teads i VIDAA kroz partnerstvo pružaju mogućnost da se publika angažuje na najvećem ekranu u domu, maksimizujući interakciju i postizanje merljivih rezultata u sve dinamičnijem digitalnom ekosistemu. Ovo ne samo da otvara vrata ka novim korisnicima na Connected TV uređajima proširivanjem pristupa premium inventaru Teads-a, već i omogućava brendovima da koriste precizno targetiranje kako bi svoju poruku preneli ciljnoj grupi i ostvarili zapažene kampanje na više ekrana.
Kombinovanjem prilagođenih formata oglasa koji dodatno pojačavaju priču brenda, Teads pruža priliku za osvajanje pažnje publike na najvećem ekranu u njihovom domu, maksimizujući angažman i postizanje merljivih rezultata u digitalnom okruženju koje se neprestano menja.
Jedan široki format oglasa dovoljan je da pojača prisustvo brenda na TV uređajima sa VIDAA operativnim sistemom – više od 250 brendova Smart TV-a, uključujući Hisense i druge brendove kao što su Toshiba, AKAI, Schneider, Loewe, BGH, Vortex, Element, NEI i drugi.
Pored korišćenja Connected TV komponente za doseg korisnika koji veoma malo ili uopšte ne gledaju klasičnu televiziju, InRead formati plasirani na mobilnim uređajima, desktop računarima i tabletima pomogli su kampanji da privuče pažnju ciljne grupe bez obzira na uređaj koji koriste.
Studija Mediascience iz 2023. godine pokazuje da dodavanje CTV komponente kampanji donosi bolje rezultate:
- Povećana pažnja: CTV format privlači 129% veću pažnju u poređenju sa mobilnim uređajima.
- Bolje prepoznavanje oglasa: Kombinovanje CTV formata sa mobilnim uređajima povećava prepoznavanje oglasa za 67%.
- Jača namera za kupovinu: Optimizacija oglasa za CTV format dovodi do povećanja namere za kupovinu za 16%.
Ova pionirska kampanja Začina C i agencije OpenMind postavlja novi standard u oglašavanju, pokazujući moć omnichannel strategija za postizanje izuzetnih rezultata u današnjem dinamičnom medijskom okruženju. Začin C je univerzalni začin broj 1 u Srbiji (lider na tržištu sa udelom od 49% u kategoriji – po Nielsen-u 2024), koji „uvek teži da bude prvi na tržištu koji će na drugačiji i inovativan način komunicirati sa potrošačima“, izjavio je Stefan Brdarić, brend menadžer za C brend u Nestlé South East Europe Market.
„U OpenMind-u smo počastvovani što sarađujemo sa dva inovativna lidera. Ponosni smo i privilegovani što radimo sa Nestlé-om, dinamičnom kompanijom u prehrambenoj industriji, čija posvećenost napretku i kvalitetu odgovara našim vrednostima. Bliska saradnja sa Teads-om omogućava nam da budemo ispred u medijskim strategijama, oblikujući budućnost medijskih usluga kroz inovaciju i izvrsnost. Radujemo se postizanju novih prekretnica zajedno“, poručili su iz tima OpenMind-a.
„Veliko je zadovoljstvo raditi za kompaniju poput Teads-a i biti trendseter u industriji. Saradnja sa partnerima kao što su Nestlé i agencija OpenMind Srbija, koji su uvek u potrazi za sledećom velikim iskorakom u industriji, predodređena je za postizanje sjajnih rezultata“, dodala je Marija Šućur, direktorka prodaje za Teads Srbija.
Valentina Golub, lider za e-trgovinu i održivost u Nestlé South East Europe Market je rekla: „Inovativni premium formati poput ovih predstavljaju revoluciju u kampanjama nudeći interaktivna iskustva. Gledaoci mogu da se uključe tako što imaju interakciju sa klikabilnim elementima (npr. skeniranjem QR koda) i istraživanjem dodatnog sadržaja na sajtu (npr. u samo 2 nedelje QR kodovi su skenirani više od 8000 puta), gde smo dodatno mogli da razvijemo našu priču, posebno kada je tema poput regenerativne poljoprivrede, koja još uvek nije dovoljno poznata. Zato uvek želimo da budemo prvi i pioniri u korišćenju novih formata dostupnih na tržištu i zato vidimo Teads kao dobrog partnera i medijski kanal za naše aktivnosti.”
Maria Hristova-Svec, menadžerka za medije i digital za Nestlé u regionu Adriatika, Bugarskoj i Rumuniji: „Sve veći broj domaćinstava sa Smart TV uređajima čini Connected TV atraktivnom prilikom za efikasnu medijsku komunikaciju koja obezbeđuje premium sadržaj, dobru povezanost brenda, manju zasićenost u poređenju sa linearnom televizijom i znatno veću vidljivost čak i među mlađom publikom. CTV se pokazao kao veoma uspešan za našu kampanju, za Začin C, a zajedno sa InRead formatom maksimizovali smo domet. Posebno sam zadovoljna što smo omnichannel pristup testirali sa pouzdanim partnerom, kao što je Teads, s kojim već godinama sarađujemo.”