Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

MPC Properties generalni je sponzor regionalnog festivala KAKTUS 2024!

Kompanija MPC Properties, regionalni lider u razvoju, izgradnji i upravljanju modernim šoping destinacijama i poslovnim centrima, sa najdužim tržišnim iskustvom i ekspertizom, ove godine, generalni je sponzor 10. jubilarnog regionalnog festivala KAKTUS 2024. Kako navode u kompaniji, KAKTUS je jedan od najvažnijih događaja usmeren na razvoj tržišta marketinških komunikacija u regionu, ali i mesto gde najbolji kreativci i komunikatori, kao predavači, dele informacije o poslednjim trendovima.

„Podržali smo festival KAKTUS, jer verujemo u važnost povezivanja sa kreativnom zajednicom i razmenu ideja koje oblikuju savremeno tržište. Naši (retail) objekti nisu samo prostori, već žive kao brendovi – oni su mesta susreta i inovacija u kojima se kreiraju iskustava i stvaraju emocije za naše posetioce. Sponzorstvom festivala želimo da približimo svoje brendove publici koja može doprineti njihovom daljem razvoju kroz inovativne pristupe u marketingu i komunikacijama“, rekla je Bojana Savić, PR & Digital Manager u kompaniji MPC Properties. 

„MPC Properties je brend koji prati trendove i lider je na tržištu izgradnje i upravljanja modernim šoping destinacijama i poslovnim centrima u jugoistočnoj Evropi. S druge strane, festival KAKTUS već punih 10 godina lider je u edukaciji, ali i u doprinosu razvoja tržišta marketinških komunikacija, a od ove godine prvi put dobija i regionalni karakter. Upravo zato je kolaboracija, dva snažna brenda u svojim oblastima, nekako prirodno došla i dala nam veliki vetar u leđa. Ove godine festival KAKTUS podižemo na viši nivo kako bi postao još snažnija platforma za razmenu stručnog znanja u regionu, trendova koji oblikuju tržište i primera dobre prakse. Verujemo da su upravo ovakve saradnje i razmena znanja ključ napretka advertising industrije u Srbiji i zato veliko hvala kompaniji MPC Properties što je prepoznala potencijale i značaj festivala KAKTUS, ali i što, aktivno doprinosi razvoju marketinške industrije u regionu“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.

Ove godine, festival KAKTUS by MPC Properties, održava se 26. i 27. novembra u Beogradu pod sloganom „Samo oštro“, a tokom dva dana kvalitetnog programa slavićemo ideje, pojedince, timove, agencije i brendove, ali i istaći snagu regionalne kreativnosti i umrežavanja.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!