Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Libresse kampanja otkrila koja su to sve pitanja koja samo žene čuju

Preko milion organskih pregleda videa brenda Libresse za dva dana otkriva nam da postoji tema koja nije dovoljno obrađena, a tiče se položaja žene u našem društvu. U saradnji sa agencijom Ovation, ovaj brend je otvorio pitanje pritiska na žene kroz očekivanja koja se nameću isključivo njima.

„Što si još uvek singl“, „Kad će deca“, „Ko ti čuva decu dok radiš“, pitanja su sa kojima se gotovo isključivo suočavaju žene, ali ovaj put postavljena su – muškarcima. U kampanji učestvuju sportisti Mihail Dudaš i Čaba Silađi, glumac Dejan Ćirjaković, digitalni kreatori Veselin Zvekić i Aleksa Simić, kao i niz javnosti drugih muškaraca.

Vanja Bahilj, senior kopirajterka ove agencije objašnjava nam zašto baš ova tema: „Postoji razlika u pitanjima koje okolina slobodno postavlja ženama, ne razmišljajući o tome da li su previše intimna, previše direktna, previše slobodna. Ta pitanja se nekada tiču biologije, ali je zapravo društveni kontekst presudan za to što ih čuju samo žene. Čak i kada su neka od njih postavljena u najboljoj nameri, uznemirujuća su i intruzivna. I zato smo hteli da skrenemo pažnju na taj vid nevidljive, ali ipak opipljive diskriminacije.“

Važnije od samih pregleda, za ovu agenciju su stotine komentara žena koje dele pitanja sa kojima su se one suočile u svom domu, na svom poslu i u svom okruženju i to je postalo jasno već u tizer videu.

Sve ovo je pokazatelj da je ovaj fenomen stajao zakopan i neobrađen, a tako je bilo potrebno da se otvori. Libresse je u tome uspeo.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!