Tačka se stavlja na kraju rečenice i završene misaone celine, ali u životu nije svaka tačka kraj. Da bi se ojačala svest o značaju prevencije i ranog otkrivanja melanoma, kompanija Mercator-S je u mesecu borbe protiv melanoma pokrenula drugu fazu projekta „NEMA CENU“ u partnerstvu sa Ministarstvom zdravlja Republike Srbije i Nivea Sun pozvala sve građane da se priključe ovoj inicijativi i pridruže zajedničkoj borbi u očuvanju zdravlja.
U sklopu ovog projekta, u čak 60 odabranih IDEA, Roda i Mercator prodavnica širom Srbije kupci imaju priliku da podrže ovu inicijativu kupovinom jabuka u kutijama, koje nemaju cenu ali vrede mnogo, jer na taj način učestvuju u borbi protiv melanoma. Sva prikupljena sredstva od kupovine su namenjena Udruženju pacijenata obolelih od melanoma, a potrošačima će biti dostupna mogućnost da sami odaberu vrednosni iznos od 3 ponuđene opcije, 200, 500 ili 1.000 dinara kojim žele da doprinesu ovoj kampanji i pruže podršku svima koji veruju u poruku da zdravlje nema cenu.
Savo Polipović, predsednik Udruženja pacijenata obolelih od melanoma, koji se i sam susreo sa ovom bolešću, prenosi svoja iskustva sa melanomom. „Izuzetno je važno imati znanja o melanomu i šta ljudi kojima je dijagnostikovan melanom mogu da očekuju kada je ova bolest u pitanju. Naša je odgovornost je da vodimo računa o svom zdravlju, i da se pregledamo čak i ako sami primetimo neobičnu promenu na koži i setimo se da melanom nije neizlečivo oboljenje“, rekao je Savo Polipović.
Mercator-S je takođe naglasio značaj pregleda i ranog prepoznavanja melanoma, kao i koliko je osvešćen pristup važan, jer je ovo jedini rak koji možete videti golim okom.
„Ova kampanja za nas znači mnogo, jer se trudimo da vodimo računa o zdravlju naših zaposlenih i nastojimo da učinimo sve da što veći broj ljudi ode i pregleda svoju kožu. U okviru kampanje „NEMA CENU“ koja je započeta u oktobru mesecu, uspešnim odzivom građana Srbije prikupljeno je čak milion dinara, a kako je u ovoj, drugoj, fazi prodato više od 1.000 kutija, rekli bismo da su stanovnici naše zemlje spremni za zajedničku borbu. Celokupan prihod od prodaje jabuka, koje su simbol zdravlja, biće preusmeren na Udruženje pacijenata obolelih od melanoma“, poručila je Nataša Pavlović, direktortka marketinga kompanije Mercator-S, i dodala: „Želela bih da u ime svih zaposlenih kompanije Mercator-S, izrazim veliku zahvalnost Ministarstvu zdravlja, Uduruženju pacijenata obolelih od melanoma i Nivea Sun-u, partnerima ove kampanje koji su svojim doprinosom omogućili da se projekat nastavi i promoviše širokoj javnosti.”
Kompanija Mercator-S je u cilju prevencije pokrenula seriju edukaciju za svoje zaposlene koje se odnose na zdravlje. Poslednja u ovom nizu je edukacija koja ističe ključne informacije o borbi protiv melanoma, prepoznavanju simptoma, dostupnim tretmanima i terapijama, kao i o važnosti redovnih pregleda i rane dijagnostike. Početak leta je pravi trenutak da podsetimo sve građane da je u životu neophodno čuvati svoju kožu, kao i da glavni faktori rizika za dobijanje ove bolesti uključuju izlaganje UV zracima, svetlu put, istoriju opekotina od sunca, kao i genetsku predispoziciju.