Značaj verifikacije sadržaja u digitalnom advertajzingu nikada nije bio veći nego danas, kaže Ričard Fon, izvršni direktor za komunikacije i inovacije britanskog ABC-a, i to je esencijalno ukoliko brend tokom svojih kampanja želi da stekne poverenje svojih korisnika.
Sve veća ulaganja u digitalno oglašavanje dovela su do revolucije u kupovini online oglasnog prostora. Kupci medija su počeli da se oslanjaju na nove, inovativne tehnologije koje će osigurati da se njihova reklama nađe pored odgovarajućeg sadržaja. Da bi se obezbedila transparentnost i poverenje u ovoj oblasti, ABC je želeo da ponudi standardizovana merenja i proces verifikacije koji bi se odvijao paralelno sa procesom kupovine medijskog prostora.
ABC sertifikati za alate za verifikaciju sadržaja (CV – content verification tools) imaju ključnu ulogu u pogledu ocene karakteristika svakog sistema koji treba da obezbedi prikladan prostor za reklamu. Još jedna prednost korišćenja alata za verifikaciju sadržaja, sertifikovanih od strane ABC-a je i to da onlajn kampanje mogu imati specijalno prilagođene parametre, recimo, da se neprimeren sadržaj razlikuje u zavisnosti od demografije koja je target. To je dobro organizovano na TV-u gde se specifični tipovi oglasa (alkohol, kocka) prikazuju samo u određeno doba dana. Razumevanje toga koji je CV alat najprikladniji je osnovni cilj prilikom izdavanja ABC sertifikata, koji treba da služe industriji. O ovom i o drugim aktuelnim projektima, Ričard Fon će govoriti na 5. Media Samitu, 6. novembra u Beogradu.
Izvor: Personal magazin