Priroda ovoga posla su inovativnost, promenljivost i dinamika. Uz mnoštvo drugih važnih stvari, razume se.
Samim tim, svaki trenutak u kojem radimo zajedničkim snagama, značajan je i donosi novo iskustvo. Bez obzira na to koliko ste u industriji, nama mladima je verovatno takvih situacija mnogo više, ali u njima uživamo zato što se, više nego ikada, naš glas i pogled čuju i prihvataju. A svaki glas se računa.
Velika je privilegija kada ste okruženi kolegama sa iskustvom i usađenom kreativnošću. Kada prolazite ceo put, počev od briefa, prve ideje, preko debriefova do finalnog proizvoda i realizacije kampanje, i u tom procesu se uz njih usavršavate i od njih učite.
Verujemo da će se svi složiti da u advertajzing industriji najbolje prolaze oni koji mogu lako da se prilagode. Isto tako, jedina sigurna stvar je da će se stvari menjati dok je i industrije.
Našim generacijama je to možda malo lakše, jer smo mi rasli uz globalne tehnološke i naučne promene, pa su novi programi, veštačka inteligencija i slični trendovi advertajzinga za nas nešto podrazumevano. Nove tehnologije nam pomažu da razumemo važnost dobre ideje, da se njome suštinski bavimo. Kreativnost se podstiče, a egzekucija nam postaje znatno olakšana uz pomoć savremenih alata.
Kreativne industrije traže kreativne pojedince koji su dinamični, imaju samopouzdanje i viziju. Istina je da je to ono što nam uvek treba. Vizija sveta u kojem želimo da budemo i kojem želimo da doprinesemo.
Ljudi su, mahom, u strahu da će AI zameniti kreativce. Ipak, ne zaboravimo da su nam alati, kao i gotovi proizvodi, dostupni na internetu godinama unazad.
Nadasve verujemo da kreativci neće biti zamenjeni od AI-a, već ćemo upotrebom AI-a biti slobodniji, kreativniji i lakše pristupati svakodnevnim poslovnim izazovima i izazovima novog doba uopšte.
A novo doba već je tu. Sigurni smo da će se naša kreativnost još više istaći uz pomoć novih tehnologija.
Stvaramo put ka budućnosti gde inovacija i ljudska kreativnost idu zajedno ruku pod ruku. Počeli smo.
Za Marketing mreža magazin tekst napisali:
Stefan Perović, Graphic Designer
Marko Minić, Account Executive
New Moment New Ideas Company
*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.