REGION – Kraš je nedavno predstavio redizajniranu Bajaderu, koju prati nova kreativna kampanja.
„Bajadera je brend koji simbolizuje sam Kraš. Imajući na umu njenu prepoznatljivost i reputaciju među potrošačima, redizajnu i kampanji pristupili smo sa posebnom pažnjom. Zadržavajući kvalitet ukusa, Bajaderu približavamo i novim generacijama, sa željom da i oni otkriju koliko je dobra. Poruka kampanje je ono što Bajadera zaista jeste – užitak koji ne treba čekati“, rekao je Nikša Farac, direktor marketinga Kraša.
Redizajn i kampanja napravljeni su u susret 70. rođendana Bajadere koji se obeležava sledeće godine. Odvažne promene u dizajnu ambalaže, koje idu ukorak sa savremenim estetskim normama, potpisuje agencija Bruketa&Žinić&Grey.
Kreativni koncept kampanje potpisuje Saatchi & Saatchi, dok je za njegovo sprovođenje zadužena agencija Šanavala Concept Store. Za novu kampanju napravljen je i televizijski spot u realizaciji Val produkcije.