SVET – Globalna marketinška grupacija Havas, koja posluje u 75 zemalja sveta, objavila je rezultate poslovanja za prvih šest meseci 2013. godine. Polugodišnij finasijski izveštaj zaključno sa 30. junom pokazuje da je Grupa imala prihod od 451 miliona € za drugi kvartal i 837 miliona evra u prvoj polovini godine.
David Jones, globalni direktor Havas mreže povodom sumiranih rezultata u prvoj polovini ove godine, rekao je: „U prvoj polovini ove godini naši poslovni rezultati pokazuju veliki napredak, dostigavši rekordnih 13% rasta u odnosu na isti period prošle godine. Iz perspektive Havas grupe finasijski uspeh ostvaren je u Francuskoj i Velikoj Britaniji, Severna Amerika se vratila na pozitivan bilans u drugoj četvrtini, a Latinska Amerika stigla i do dvocifrenog rasta. Ovo su bili uspešnih šest meseci gledajući kroz prizmu novih poslovnih pobeda na globalnom, regionalnom i lokalnom nivou uključujući klijente kao što su Total, Dove i LG Electronics.”
Decentralizovana grupa Havas posluje kroz dve poslovne jedinice: Havas Creative grupa i Havas Media Grupa. Nastavljajući stratetgiju kreiranja preduzetnički integrisane komunikacione grupe, nakon rebrendiranja Euro RSCG Worldwide agencije u Havas Worldwide, rebrendirana je i glavna medijske mreža u Havas Media. Kreativni i digitalni tim Havas grupe je sada pod jednim krovom, u novim zgradama u Njujorku i Parizu, što predstavlja jedinstvenu konkurentsku prednost u okviru ove industrije.
Globalna mreža agencija sarađuje sa čak 80 od 100 najvećih svetskih oglašivača uključujući Danone, Citigroup, PSA Peugeot Citroen, Kraft Foods, Heineken, McDonald’s, L’Oréal, Reckitt Benckiser, Schering-Plough, Sanofi-Aventis.