Povodom konkursa za dodelu prestižnih Mark Awards 2023 priznanja, koji je otvoren do 25. avgusta, pitali smo prošlogodišnje dobitnike – zašto bi kolege trebale da se nominiju za priznanja ove godine? Evo šta su nam odgovorili…
„Kolege treba da se nominuju kako bi odali priznanje branši i upoznali nas sa fenomenalnim ljudima koji upravljaju kampanjama i brendovima koje volimo. To je i idealna prilika da na trenutak zastanemo i podsetimo se svih velikih stvari koje su urađene u prošloj godini, i odamo priznanje najboljima za sav napor i trud. Time možda pružimo inspiraciju i nekim mlađim kolegama koji razmišljaju o tome da uplove u naše vode.“ BOJANA NENADOVIĆ, Marketing Director, Coca-Cola HBC (Srbija, Crna Gora, Kosovo) i dobitnica Mark Awards 2022 priznanja u kategoriji CHIEF MARKETING OFFICERS OF THE YEAR – MULTI COUNTRY
„Prijaviti se za Mark Awards priznanja znači pružiti priliku za osvrt na dosadašnja dostignuća, veštine i uticaje koje smo ostvarili. Sam rad na prijavi omogućava detaljniju analizu svega postignutog i prilika je da bolje sagledamo rezultate koje smo postigli, ali i osvestimo i prepoznamo oblasti u kojima možemo dodatno da se razvijamo. Dodatna vrednost je biti u prilici da dobijete priznanje i budete u društvu pojedinaca čija dela su izvanredna u oblastima iz kojih dolaze. Na kraju, ali ne manje važno, prijaviti se za nagradu uz mogućnost da je osvojite je i posebno zabavno iskustvo, koje vam donosi i lične navijače, odnosno podršku kolega i prijatelja, koja je dodatni vetar u leđa za sve buduće poduhvate!“ SANJA TOMIĆ, Employee Communication Manager, A1 Srbija i dobitnica Mark Awards 2022 priznanja u kategoriji INTERNAL COMMUNICATIONS MANAGER OF THE YEAR
„Mark Awards predstavlja prestižnu nagradu koja ističe izvanredne doprinose u oblasti marketinga i komunikacija. Kao neko ko ne radi direktno u ovim sferama, već blisko sarađuje sa komunikacijskim stručnjacima u oblasti Employer Brandinga i radi na njihovom razvoju i privlačenju talenata, ova nominacija za mene nije bila očigledna. Ipak, drago mi je da sam postala deo Mark Awards zajednice, jer sam dobila izuzetnu priliku da proširim svoju mrežu kontakata, učim i razvijam se, dobijem priznanje za svoj rad i razmenim iskustva sa izuzetnim profesionalcima. Deljenje svojih uspeha i naučenih lekcija može biti inspiracija drugima da, takođe, rade na unapređenju svojih veština i pristupa. Konkurencija podstiče inovacije i bolje prakse, što može pozitivno da utiče na celokupnu industriju. Pored priznanja, umrežavanja, tu je momenat inspiracije, motivacije, profesionalnog razvoja i doprinosa industriji kroz podizanje standarda. Takođe, prija kada sagledate kako vas percepiraju kolege, zajednica i šta ste sve postigli na profesionalnom planu.“ SANJA MILADINOVIĆ, dobitnica Mark Awards 2022 priznanja u kategoriji EMPLOYER BRANDING MANAGER OF THE YEAR
„Profesionalno me vrlo raduje i sigurna sam da je bitno da postoji ovakva nagrada koje prepoznaje i rad nas marektara, koji smo uglavnom u pozadini, a koje podsećaju na veliki uticaj koji marketing timovi imaju na ukupno poslovanje kompanije. I zato, svi koji se svakodnevno sa svojim timovima trude da traže inovativna rešenja, nove pristupe i pomeraju granice naše profesije, bez razmišljanja treba da se prijave, jer su Mark Awards jedinstvena prilika da od renomiranih stručnjaka dobiju feedback na svoj rad, ali se i upoznaju bolje sa sjajnim radovima i uspesima ostalih kolega! Osvajanje nagrade je iskreno velika satisfakcija, ali i dodatni podstrek i odgovornost, da nastavite da učite i trudite se da uvek budete još bolji! Srećno svima i jedva čekam da vidim ko su novi superheroji!“ DANIJELA GAŠPARAC, Head Of Market Research – CEO Advisor, Telekom Srbija i Marketing and Communication Consultant, Srbija voz i dobitnica Mark Awards 2022 priznanja u kategoriji SUPER HERO OF THE YEAR
„Mark Awards je jedno od retkih priznanja koje slavi pojedince i njihov rad. Često o njima javnost ne zna mnogo, zbog čega je ova nagrada posebno važna jer ukazuje na profesionalce koji pomeraju granice, čiji rad utiče na širu zajednicu i koji od brendova stvaraju „lovemark“. O nagrađenima odlučuje žiri sastavljen od iskusnih profesionalaca iz različitih agencija, nacionalnih i međunarodnih kompanija. Proces selekcije, izbora i obrazloženja nagrađenih je transparentan, što ovu nagradu svrstava u one koje biste želeli da dobijete. Dodatnu vrednost predstavlja i mogućnost povezivanja sa ekspertima iz različitih industrija, upoznavanje sa njihovim radom i uspesima što je samo razlog više da se prijavite za ovo prestižno priznanje.“ SUZANA ĐORĐEVIĆ, Director, Hemofarm Fondacija i dobitnica Mark Awards 2022 priznanja u kategoriji CSR MANAGER OF THE YEAR.
Nominacije za Mark Awards 2023 priznanja otvorene su do 25. avgusta, a više informacija, pravilnik i formular za nominacije pronađite na sajtu Mark Awards.