Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Vegeta&Spirulina osvojila Best of the Best na Red Dotu

REGION – Agencija Bruketa&Žinić&Grey osvojila je dve nagrade Red Dot za dizajn ambalaže Vegete&Spiruline i maslinovog ulja Turinela. Reč je o nagradi koja slovi za najtraženiju međunarodnu oznaku kvalitete dizajna. Vegeta&Spirulina ambalaža proglašena je najboljom od najboljih osvojivši titulu „Red Dot Best of the Best“ za najbolje među svim Red Dot dobitnicima koji su se istaknuli vrlo visokom kvalitetom dizajna.

„Ova nagrada potvrda je naše strasti za stvaranjem inovativnih proizvoda koji osvajaju srca potrošača širom sveta. Iako je nagrađena ambalaža nastala povodom godišnjice, ne odražava samo našu bogatu istoriju i tradiciju, već pruža iskustvo kakvo privlači i nove generacije“, izjavio je Krunoslav Bešvir, glavni direktor za poslovne programe iz Podravke.

„Želeli smo napraviti ambalažu koja će biti dobra za partnere, za Podravku i za, još uvek, jedino mesto u svemiru na kojem možemo postojati“, izjavio je Davor Bruketa, glavni kreativni direktor iz agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Takođe, nagrađeni dizajn etikete ekstra devičanskog maslinovog ulja Turinela proizašlo je iz imena brenda i toponima Mali Turini u Istri gde se nalazi maslinik. Dizajneri su u imenu Turinela zamislili ženski lik, a inspiraciju su pronašli u lokalnoj legendi. Ona kaže kako su vile noću svojim magičnim plesom gradile pulski amfiteatar, prenoseći kamen sa Učke do Pule, a danju su se skrivale u krošnjama masline, možda baš i u Malim Turinima koji su im bili na putu. Tako je Turinela postala jedna od vila iz legende, a svaki kupac može prizvati njezin ples i iskusiti njenu magiju skeniranjem QR koda na etiketi ovog maslinovog ulja, uz pomoć mobilnog telefona i AR tehnologije.

„Cilj nam je bio da, uz dizajnerski minimalističku i autentičnu etiketu, dodatno proširimo i oplemenimo brend priču ulja koje je magičan rezultat truda njegovih stvaratelja i porodičnog zajedništva. Vođeni tim ciljem, i uz pomoć AR tehnologije, kreirali smo etiketu koja oživljava tu brend priču. Time su vlasnici OPG-a dobili dodatnu komunikacijsku vrednost za svoja ulja, a kupcima su omogućili još jednu posebnost u ukupnom doživljaju“, izjavila je Andrea Knapić, umetnička direktorka iz agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Red Dot nagrada dodjeljuje se već 67 godina, a slovi za najtraženiju međunarodnu oznaku kvalitete dizajna. Agencija Bruketa&Žinić&Grey do sada je osvojila 28 Red Dot nagrada, od čega tri Best of the Best, što je najviše u regiji.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!