Organizatori azijsko-pacifičkog oglašivačkog festivala Spikes Asia, koji se održava u Singapuru do 17. septembra, za Oglašivača godine izabrali su australijsku kompaniju Metro. Ta javna kompanija svojim je oglasom „Glup načini smrti“ pokupila sve velike nagrade na najuglednijim svetskim festivalima.
Nagradu za Oglašivača godine organizatori festivala Spikes Asia, dodeljuju brendu koji se snažno ističe po kvalitetu svojih kampanja, s doslednim tržišnim komuniciranjem i koji, istovremeno, podstiče i neguje inovativne marketinške pristupe svojih agencija. Cilj kampanje kompanije Metro, koju su osmislili i kreirali u australijskoj agenciji McCann Melbourne, osvestiti su mlade da budu pažljivi pri korištenju vozova.
„Oglas Glup načini smrti se sa zaraznom pesmicom, crnim humorom i likovima u koloru, koji umiru na različite lakomislene načine, ljudima toliko dopao da su ga odmah delili dalje,“ zapisano je, između ostalog, u obrazloženju nagrade. Oglas je jako dobro prošao na internetu tako da je samo u jednoj nedelji zabeležio 20 miliona pregleda na YouTubu, a pesma iz spota je završila na top listi iTunes. „Gotovo da se radi o najboljoj upotrebi kreativne komunikacije koju smo videli u poslednje vreme. Ne samo da im je uspelo da uključe javnost s brojnim multimedijskim platformama – radiom, spoljnim oglašavanjem, igrama, društvenim medijima… već je bila efikasna i u menjanju ponašanja ljudi,“ kaže Terry Savage, direktor kompanije Lions Festivals.
Izvor: Media Marketing