Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Veliko interesovanje agencija za ovogodišnji BalCannes

Za drugo izdanje BalCannesa, regionalne revije najboljih reklamnih agencija, prijavljena su ukupno 82 rada, 60 agencija i 71 oglašivača iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije i Crne Gore. To je veliki odziv, s obzirom da su se mogli prijavljivati radovi nastali samo u poslednjih godinu dana, dok je prvi BalCannes uključivao radove nastale unazad dve godine.
Drugi BalCannes održaće se od 20. do 22. septembra u okviru 6. Weekend Media Festivala u Rovinju tokom kojeg će oglašivači dobiti jedinstvenu priliku upoznati se s radovima agencija i naći idealnu baš po svojoj meri.
Svi prijavljeni radovi biće prikazani u BalCannes dvorani Weekend Media Festivala u okviru screening programa i uvršteni u BalCannes specijalno štampano izdanje Media Marketinga. Tokom cele godine oglašivači će moći pretraživati agencije i njihove radove na BalCannes Yellow Pages stranicama, regionalnoj online bazi koja će nakon ovogodišnjih prijava biti obogaćena znatnim brojem novih agencija.
Iako BalCannes nije takmičarskog karaktera i ne dodeljuju se nagrade, 25 radova po izboru uglednih novinara iz celog regiona, koji prate industriju oglašavanja, dobiće priliku lično se predstaviti pred brojnim oglašivačima koji se okupljaju na Weekend Media Festivalu. Stručni Žiri ove godine čine: Ekrem Dupanović (Media Marketing, BIH), Marjan Novak (Marketing Magazin, Slovenija), Majda Žujo (Poslovni dnevnik, Hrvatska), Boris Eftimovski (Marketing365, Makedonija), Radmilo Tadić (Blic, Crna Gora) i Ivana Parčetić (Marketing Mreža, Srbija).
Organizatori BalCannesa – Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) i Weekend Media Festival – pozivaju oglašivače da se pridruže reviji koja je prošle godine proglašena događajem godine u regionu i pronađu agenciju koja će im pružiti najbolju podršku u marketinškim aktivnostima.
Uz Yellow Pages i dvoranu sa screeninzima, novost BalCannesa ove su godine i dve tematske panel rasprave. Na prvoj će u petak 20. septembra, kao uvod u reviju, veliki oglašivači govoriti o tome kako biraju agenciju s kojom sarađuju, dok će dan kasnije čelni ljudi vodećih regionalnih agencija na svom panelu govoriti o servisiranju regionalnih klijenata i spajanju tržišta.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!