REGION – Objavljen je najnoviji Global Effie Index, najopsežnije istraživanje marketinške efikasnosti u svetu. Hrvatska agencije Señor našla se u samom vrhu liste, kako na nacionalnom, tako i na globalnom nivou.
Nakon osvojenog Effie Grand Prixa na prošlogodišnjim Danima komunikacija i uvrštavanja Nije u redu u uredu u top 100 najnagrađivanijih kampanja po efektivnosti u svetu od strane World Advertising Research Center-a, Señoru je pristiglo još jedno priznanje. Global Effie Index Señoru je dodelio titulu najefektivnije agencije u Hrvatskoj!
Sjajan rezultat ostvarili su i među globalnom konkurencijom, gde su proglašeni 26. najefektivnijom nezavisnom agencijom na svetu.
Global Effie Index je istraživanje koje meri efektivnost zasnovanuu na rezultatima prošlogodišnjih Effie Awards takmičenja. Agencije, mreže, grupe, brendovi i oglašivači prikupljaju bodove putem kampanja koje su osvojile nagradu ili ostvarile status finalista na globalnom, regionalnom ili nacionalnom Effie takmičenja. Tako je ove godine, pri sabiranju bodova za plasmanna rang listi indeks uključio više od 4300 prijava iz 125 zemalja sveta, a Señoru je ovo prestižno priznanje pripalo kreiranjem kampanja: Nije u redu u uredu za udruženje CESI, I dalje osigura vavaš mir za Wiener osiguranje te Ljudski je uspoređivati! za bonbon.
A o značaju ovih nagrada govorila je Señorova Super managing direktorica Iva Kaligarić: „S obzirom da sam u srcu strateg, za mene su ove nagrade kao Oscari. U Señoru smo od početka postavili standard po kojem, bez udaljavanja od zagrebačkog botaničkog vrta, bez obzira na set ograničenja malog tržišta, verujemo da možemo stvarati svetske ideje. S druge strane, Effie više od 50 godina predstavlja zlatni standard marketinške efektivnosti, a dajući nam kontekst na globalnom nivou osveštava nas da naši ideali nisu pusti snovi (a i da se u svetu kotiramo bolje od agencije Mother London:). Iza ovih priznanja stoji sjajan tim koji neprestano istražuje, analizira, uči i insistira na kreativnoj izvrsnosti što dugoročno donosi rezultate i smisao našem poslu.
CESI – Nije u redu u uredu
Wiener osiguranje — I dalje osiguravaš mir
bonbon — Ljudski je uspoređivati!