Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Šta nam je jedan uvid doneo godinu dana kasnije?

Svaka uspešna kampanja počinje dobrim uvidom. A šta predstavlja završetak uspešne kampanje i da li joj ima kraja?

Pre godinu dana, prisustvovali smo na forumu IZAZOV 2022, a u istom periodu radili na pripremi oglasa za posao u okviru naše marketing agencije Evoke. Udružili se dobar tajming i “faktor sreće” (priznajemo), pa se jedna od panel diskusija fokusirala upravo na tržište rada i to kako ga nove generacije transformišu i oblikuju.

“Nove generacije su zahtevnije”, “Nove generacije nemaju strah od nemanja posla”, “Nove generacije se ne ustručavaju da traže uslove i okruženje za rad koje im odgovara”… Da li su ovi uvidi relevantni ili ne? Verovali smo da jesu, ali smo hteli da testiramo.

Testirali smo hipotezu da kandidati biraju kompanije, a ne kompanije kandidata. I tako, izrodio se prvi “obrnuti” oglas za posao. Šta smo obrnuli? Umesto kandidati nama, mi smo se predstavili njima, otvorili vrata agencije i upoznali ih sa našom kulturom. Ako niste imali prilike da pogledate kako je izgledao proces u kom kandidat bira poslodavca, ceo video case vas čeka na linku.

Pored toga što smo uspešno zaposlili dve nove koleginice, Obrnuti oglas za posao potvrdio je gore navedene uvide po više tačaka. Pre svega, sam oglas je premašio sva očekivanja po broju prijavljenih kandidata, posebno u delu prekvalifikovanih.

Godinu dana kasnije, i dalje dobijamo pozitivne komentare od kolega i stručne zajednice. Nagrada i nekoliko finala na strukovnim takmičenjima, takođe su dokaz da je ovaj pristup preopoznat u stručnoj javnosti, kako kolega iz agencija, tako i kolega iz kompanija. Takođe, godinu dana kasnije, javlja nam se niz kompanija sa upitima kako bismo ovaj koncept mogli da implementiramo kod njih i inoviramo proces zapošljavanja.

Ovde ćemo i odgovoriti na pitanje da li uspešna kampanja ima kraja. U našem slučaju, uspešna kampanja traje i godinu dana nakon njenog “završetka”. Pored toga što je nama poslužila kao dobar poligon za testiranje kreativnosti i drugačijeg pristupa, posebno smo ponosni što je poslužila i našem okruženju, kao inspiracija i pokretač promena, na koje je naše tržište rada definitivno spremno.

Za Marketing mrežu tekst pripremio: Evoke Group

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!