Agencija M2Communications osvojila je dve nagrade na prestižnom međunarodnom takmičenju Eventex Awards. U veoma jakoj konkurenciji jednog od globalno najpriznatijih festivala iz oblasti event & experience marketinga, agencija M2Communications osvojila je dva srebrna priznanja sa projektima Wine Vision by Open Balkan i Cupra Hero – interaktivni video.
Stručni žiri Eventex Awards visoko je ocenio kreativne poduhvate agencije M2C: Wine Vision by Open Balkan, nesvakidašnji sajamski događaj koji je posetiocima ponudio sasvim novo vinsko iskustvo, osvojio je srebro u kategoriji Fair. Isto odličje pripalo je i projektu Cupra Hero – interaktivni video u kategoriji Interactive Storytelling. Ove godine, srebrna nagrada bila je i najviše priznanje u obe navedene kategorije, imajući u vidu da zlatna nagrada nije dodeljena nijednom finalisti.
„Zadovoljstvo nam je što projekti koje radimo privlače veliku pažnju i što sa našim klijentima i partnerima utičemo na pozitivne promene u industriji event i live komunikacija u regionu. Dve osvojene nagrade na Eventex festivalu dodatni su podstrek da nastavimo da pomeramo granice iskustva i kreativnog doživljaja koje mogu da pruže samo najbolji događaji. Činjenica da smo se našli rame uz rame sa najvećim svetskim brendovima i agencijama predstavlja veliki uspeh za naš tim, a mi ćemo svakako nastaviti da stvaramo projekte koji svojom kreativom i dizajnom nadahnjuju, pokreću i inspirišu“, izjavio je Miro Antić, osnivač i CXO agencije M2Communications.
Eventex Awards već duže od trinaest godina dodeljuje godišnje nagrade kojima se „slavi kreativnost, inovativnost i efikasnost“ u industriji događaja. Ove godine međunarodni žiri birao je najbolje projekte među prijavljenih 761 radova iz 49 zemalja sveta.