Ako bismo morali da izdvojimo jednu pozitivnu stvar kriznog perioda u kome se nalazimo poslednjih nekoliko godina, onda je to šira sponzaja o značaju interne komunikacije i vrednosti koju ona pravi. Tačnije, o značaju stavljanja ljudi na prvo mesto.
Nije ovo otkriće novo, ali izgleda da je bio potreban ozbiljan ekonomski, pa i socijalni potres, da bismo razumeli onu dobro poznatu: možete kompaniji oduzeti finansije, zgradu, tržište, a ostaviti ljude – i posao će ponovo biti pokrenut; a možete joj ostaviti sve ostalo, a uzeti zaposlene – taj posao je osuđen na neuspeh.
Morale su da se dese grube promene na poslovnom i tržištu radne snage da bismo svi razumeli da B2E model poslovanja nije stvar budućnosti, već naša realnost. Angažovani zaposleni više nego ikad ključ je uspešnog poslovanja kompanija.
Prva opomena došla je sa milenijalcima koji su iznenadili novim zahtevima i drugačijim ponašanjem. I tek što su kompanije počele da se navikavaju na te nove principe, pojavila se generacija Z. Stigle su navike, očekivanja i motivi teško razumljivi ne samo za kolege koje privode kraju svoj radni vek, već i za samo nešto starije milenijalce.
Autorka teksta: Ivana Vidović, Internal Communications Coordinator, Delta Holding
Ceo tekst pročitajte u Marketing mreža magazinu.
*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.