REGION – Pobednici BalCannesa, regionalnog takmičenja u kreativnosti na kojem se takmiče agencije iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Severne Makedonije, Slovenije i Srbije sa svojim kreativnim idejama, proglašeni su 20. aprila u Rovinju na Danima komunikacija. Grand Prix osvojili su Pioniri Communications i Metalac za projekt Metalac x Konstrakta – Umetnica mora jesti kuvano. Titula najbolje agencije pet zemalja BalCannesa pripala je agenciji Bruketa&Žinić&Grey, a najboljim oglašivačima proglašeni su Radgonske gorice i The Fun&Fit Company. Posebna nagrada Editor’s Pick Award, u selekciji predstavnika strukovnih medija iz regije, otišla je u ruke Radgonskih gorica i agencije Bruketa&Žinić&Grey za projekat Untouched By Light.
U kategoriji Food dobitnici su zlatne nagrade:
- The Fun&Fit Company i Why Not za projekat Literally for peanuts.
Zlatno priznanje u kategoriji Alcoholic Beverages osvojili su:
- Radgonske gorice i Bruketa&Žinić&Grey sa projektom Untouched by Light.
Zlatni su u kategoriji Non-alcoholic Beverages:
- Franck i Imago Ogilvy sa projektom Beestro.
Zlatnu nagradu u kategoriji Finance and Insurance osvojili su:
- Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey sa projektom Brigometar.
Kategorija Retail donijela je zlatnu nagradu:
- Lesnini MMS i Futuri DDB za projekat The Sweds.
U kategoriji Health and Pharmacy zlato su osvojili:
- JADRAN – GALENSKI LABORATORIJ i UTORAK za projekt ŠTA TO STAVLJAŠ U NOS.
Zlatno priznanje u kategoriji Household osvojili su:
- Metalac i Pioniri Communications s projektom Metalac x Konstrakta – Umetnica mora jesti kuvano.
Zlatni su u kategoriji Fashion and Beauty:
- Varteks i Señor za projekat Otkrij Varteks.
Zlatnu nagradu u kategoriji Tourism, Culture and Leisure osvojili su:
- Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda sa projektom 100% COVID FREE Journey.
U kategoriji Corporate Communications zlato su osvojili:
- The Fun&Fit Company i Why Not za projekat Literally for peanuts.
Zlatno priznanje u kategoriji Miscellaneous osvojili su:
- Polovni automobili i Friday Finally sa projektom 18+ godina sa vama! Polovni automobili.
Zlatni su u kategoriji Social Responsibility:
- Helem nejse i Via Media sa projektom Vote (Glas).
U kategoriji Telekomunikacijske usluge nije bilo dobitnika zlatne nagrade.
Dobitnici su srebrne nagrade u kategoriji Food:
- Burek Olimpija i Agencija 101 sa projektom IN CHARGE DURING THE NIGHT.
Srebrnu nagradu u kategoriji Alcoholic Beverages osvojili su:
- Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb za projekat Domoljubna Žuja.
Srebro su u kategoriji Non-alcoholic Beverages osvojili:
- Pipi i Imago Ogilvy sa projektom #volitePipi.
Srebrni su u kategoriji Telecommunications:
- A1 Srbija i Leo Burnett Beograd za projekat Srećna mi NovA1.
U kategoriji Finance and Insurance srebro su osvojili:
- Zagrebačka banka i Señor za projekat #Prviput.
U kategoriji Retail srebrna nagrada pripala je:
- Konzumu i ZOO agenciji za projekat Poziv Djeda Božićnjaka.
Srebrno priznanje u kategoriji Health and Pharmacy osvojili su:
- JGL, brand Vizol S i Señor sa projektom Oči ti šalju signale?
U kategoriji Household srebro su dobili:
- IKEA i BBDO Zagreb i projekat (NE)SIGURAN DOM.
U kategoriji Fashion and Beauty srebrnim su se odličjem okitili:
- Triple Jump i Ovation BBDO za projekat Converse – Rečnik nove stvarnosti.
Srebrnu nagradu u kategoriji Tourism, Culture and Leisure osvojili su:
- Slovenian Tourist Bord i Pristop Media za projekat Twitter Amplify – Tour de France campaign.
U kategoriji Corporate Communications srebro su osvojili:
- Weiner osiguranje VIG i MITA Group za projekat Wiener osiguranje VIG na Sarajevo Film Festivalu.
U kategoriji Social Responsibility srebro su dobili sledeći projekti:
- CESI i Señor za projekat Nije u redu u uredu
- WWF Adria i Communis za projekat Villa „Wilderness“.
U kategoriji Miscellaneous nije bilo dobitnika srebrne statue.
Dobitnici brončane medalje za kategoriju Food jesu:
- Kraš i Sonda Studio za projekat Čvarak Dorina.
Bronzanu nagradu u kategoriji Alcoholic Beverages osvojili su:
- Pivara Skopje i Publicis Skopje sa projektom Smooth ON.
U kategoriji Non-alcoholic Beverages bronzu su osvojili:
- Studena i Imago Ogilvy sa projektom GUC GUC.
U kategoriji Telecommunications dobitnici bronze su:
- A1 Srbija i Leo Burnett Beograd za projekat Seniori – Imam minut.
Bronzanu nagradu u kategoriji Finance and Insurance osvojili su:
- LAQO by Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey sa projektom Pavle Pauq predstavlja LAQO.
Kategorija Retail donela je bronzanu nagradu:
- Konzumu i ZOO agenciji za projekat Jedna manje.
U kategoriji Health and Pharmacy bronzu su osvojili:
- Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey sa projektom Brigometar.
Bronzano priznanje u kategoriji Household osvojili su:
- Saponia i Bruketa&Žinić&Grey sa projektom Bili billboard.
Bronzanu nagradu u kategoriji Tourism, Culture and Leisure osvojili su:
- Beogradska filharmonija i McCann Beograd sa projektom Muzika svuda.
Bronzani su u kategoriji Social Responsibility:
- Franck i Imago Ogilvy sa projektom Beestro.
U kategorijama Fashion and Beauty, Corporate Communications i Miscellaneous nije bilo dobitnika bronzanih nagrada.