Podaci nam govore da će se 1 od 2 osobe u životu suočiti sa dijagnozom raka, 50% obolelih će imati strah da saopšti dijagnozu poslodavcu, dok se 92% obolelih slaže sa činjenicom da podrška od strane kolega može imati pozitivan uticaj na njihovo zdravlje.
Inspirisani predstavljenim podacima, Publicis Group pokrenuo je veliku #workingwithcancer kampanju kako bismo počeli da brišemo ovaj strah, uklanjamo stigmu bolesti raka na poslu i stanemo uz svakog zaposlenog koji se bori sa ovom bolešću, kroz konkretno delovanje.
„Pozivamo lidere kompanija da daju zavet i započnu ovaj važan razgovor na svojim radnim mestima, a ja želim da vas pozovem da budete među prvima koji će se priključiti ovoj inicijativi“, rekao je Anđelko Trpković, CEO Adriatic, Publicis Group.
Na namenskom veb sajtu, www.workingwithcancerpledge.com, rukovodioci mogu da potpišu zavet i iznesu mere koje već preduzimaju ili će preduzeti u budućnosti da podrže kolege koje boluju od raka u svojim timovima. Radeći zajedno na povećanju vidljivosti ovog pitanja, zaista verujemo da možemo smanjiti strah od informacije o bolesti na radnom mestu i podržati one koji se bore sa rakom u trenucima u kojima im je podrška najpotrebnija.