Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

For Better Web

Konferencija DIGITAL DAY održava se dvanaesti put, 18. maja u hotelu Hilton pod sloganom FOR BETTER WEB.

U okviru glavne teme DIGITAL DAY 2023 konferencije, FOR BETTER WEB, bavićemo se novim i poboljšanim internetom, gde korisnici imaju kontrolu nad svojim podacima, privatnost se poštuje a digitalna iskustva su dizajnirana da unaprede živote a ne da ih iskorišćavaju.

FOR BETTER WEB narativ je poziv na akciju za sve nas da učestvujemo u ovom pokretu za promenu. To je podsetnik da internet nije fiksni entitet, već ekosistem koji se stalno razvija i na koji imamo moć da utičemo i da ga oblikujemo. Podržavajući etičke tehnološke kompanije, prihvatajući decentralizovane tehnologije i zalažući se za politike koje štite naša digitalna prava možemo da izgradimo bolju mrežu za sebe i za buduće generacije.

Među predavačima nas očekuju brojni lideri poslovnog i kreativnog sveta.

Upoznajte Ravid Kuperberga, svetski poznatog kreativnog konsultanta čija je ekspertiza u kreativnosti pomogla agencijama širom sveta da osvoje čak 49 kanskih lavova, uključujući i prestižne 3 Grand Prix nagrade!

Pat Heery, stručnjak za digitalnu transformaciju, revolucionisao je Euronews lansiranjem inovativnih digitalnih strategija koje su preusmerile kompaniju sa analognog na digitalni pristup – i ostvario neverovatan uspeh!

Teads ne bi bio to što jeste bez Sergiu Gruite, svetski priznatog stručnjaka za programatik oglašavanje i strateška partnerstva. Njegova stručnost i znanje pomažu ovoj kompaniji da bude na vrhu industrije.

Ravid Kuperberg, Mindscapes Creativity Turning Collected Data into a Creative Drama

Kako podstaći kreativnost u marketing komunikacijama sa podacima ? I …obrnuto, kako podstaći podatke sa kreativnošću iz marketing komunikacija ?

Ravid je Mindscapes Creativity partner i trener struktuiranog kreativnog mišljenja u polju brand komunikacija, radio je sa brojnim kreativnim agencijama i brendovima po celom svetu. Ravid je nekadašnji advertajzing profesionalac sa 14 godina iskustva u strateškom planiranju i kreativnom razvoju.On je čest keynote govornik i moderator na internacionalnim marketing konferencijama i advertajzing festivalima, uključujući brojna pojavljivanja na prestižnom Cannes Lions festivalu.

Pat Heery, Digital Editor in Chief, Euronews-  Using data to put the audience at the heart of editorial decision making

Pat Heery je glavni urednik vesti na Euronews-u u Lionu a angažovan je 2022. godine da postavi novi digital pristup. Pat je ranije radio kao UK urednik BBC news sajta i on je ekspert u digital storytelling-u i u vođenju timova koji isporučuju vesti na najzanjimljiviji način za digital publiku.

Sergiu Gruita,Regional Industry Director CEE, Teads –  Responsible Advertising for a better web

Sergiu Gruitova karijera uključuje preko 15 godina iskustva u marketingu i medijima. Posle dugogodišnjeg profesionalnog angažmana u P&G (gde je počeo svoju karijeru u marketingu, a kasnije se specijalizovao u medijima i digitalu), Sergiu je imao priliku da upozna tržište takođe i iz ugla tech preduzetnika, vodeći odeljenje za reklame za Global Tech startup u US. Sergiu se pridružuje Teads-u kao CEE Industry Director, u cilju razvoja strateških partnerstava sa ključnim klijentima u regionu.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!