Marija Vićić, Executive Director u agenciji Two Rivers, na forumu IZAZOV 2023 biće moderator panela na temu „How to Make Advertising More Sustainable?„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori da li je budućnost oglašavanja održiva.
Da li je budućnost oglašavanja održiva?
Održivost nije želja, održivost je neophodnost. Ne samo u oglašavanju, već svuda i odmah. Potrošači ne kupuju više vrednost brenda, oni zahtevaju od brenda da plasiraju usluge i proizvode koje će im pomoći da vide ili osete jasan uticaj na okolinu ili budućnost.
Kako kampanje mogu da doprinesu društvenim promenama?
Inovativnošću, jačinom i pre svega iskrenošću. Kampanje u svom DNK imaju promenu. Nekad su to promene u našim navikama, nekad su to promene u naših shvatanjima, nekad su to promene značajne za celo društvo.
Da li je moralno stavljati znak jednakosti između “good” i “advertising”?
Advertajzing je onoliko dobar koliko doprinosi svojoj svrsi.
Održivost – izbor ili neophodnost za brendove?
Neophodnost.
Da li potrošači danas žele da gledaju reklamu koja prodaje proizvod ili ideju?
Potrošači sve manje gledaju reklame, a sve više traže priču. Iza dobre priče jeste dobra ideja.