IAB Srbija raspisao je konkurs za MIXX Awards 2023. Konkurs je otvoren do 3. aprila.
Radovi se u skladu sa ciljevima kampanje ili projekta, kao i ranijih godina, mogu prijaviti u jednoj ili više kategorija. U svakoj kategoriji se dodeljuje po jedna nagrada, a žiri će svojim ocenama odrediti pobednika u 17 kategorija.
Za IAB MIXX Grand Prix, najprestižniju nagradu takmičenja, boriće se pobednički radovi iz svih kategorija, dok će odluku o dobitniku Grand Prix-a doneti stručni žiri tajnim glasanjem na sam dan svečane dodele. Kompanija koja je dobitnik Grand Prix-a ima mogućnost nominacije člana stručnog žirija za naredno takmičenje IAB MIXX Awards Serbia.
Stručni žiri, ove godine regionalni i najbrojniji do sada, činiće: Goran Jankuloski (Žiška), Elena Tenžera (Drive Agency), Natalija Čorbić (Pioniri), Jana Savić Rastovac (McCann Beograd), Stefan Gajić (Direct Media United Solutions), Milena Maksić (Ovation BBDO), Vlatko Mladenović (Polet Grupa), Milena Đorić Gudurić (Mastercard), Martina Petrović (Lidl Srbija), Milan Perić (Carlsberg Srbija), Andrej Kugonič (Nordeus), Ivona Marinković (L`Oréal), Daniel Fazlić (Bloomberg Adria), Đorđe Janković (Friday Finally), Nađa Jokanović (WANNABE MAGAZINE), Kristina Ilić (Degordian).
Više informacija na mixx.rs.