Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Više od polovine najvećih oglašivača na Twitteru povuklo svoje oglase

SVET – Više od polovine 1.000 najvećih oglašivača na Twitteru, uključujući velike brendove kao što su Coca-Cola, Unilever, Jeep i Merck, povuklo je svoj novac za oglašavanje, navodi se u izveštaju koje je objavio Pathmatics, na osnovu podataka do 25. januara.

Kao rezultat toga, mesečni prihod od 1.000 najvećih oglašivača Twittera opao za više od 60 odsto od oktobra do 25. januara ove godine, odnosno sa oko 127 miliona na nešto više od 48 miliona dolara. Podaci pokazuju nagli pad onoga što je nekada bilo 4,5 milijarde dolara vredan reklamni biznis za Twitter, piše CNN.

Nakon što je Mask završio preuzimanje kompanije krajem oktobra, oglašivači su počeli brinuti o bezbednosti i stabilnosti platforme, s obzirom na njegove planove da otpusti ljude i „opusti“ politiku objavljivanja sadržaja. Početkom novembra, Ilon Mask je rekao da je Twitter zabeležio „masovni pad prihoda“.

Iako je Twitterov prihod od oglašavanja uvek bio mnogo manji nego kod konkurenata Facebooka i Google-a, i dalje je činio najveći procenat prihoda kompanije.

Više informacija možete pročitati ovde.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!