Ukoliko ste se ovih dana prošetali ili provozali ulicama Beograda i većih gradova Srbije, sigurni smo da ste primetili bilborde na kojima se nalazi nameštaj kompanije Matis i nameštaj iz budućnosti?! U ovom tekstu ćemo vam otkriti o čemu je zapravo reč i ko stoji iza ove nesvakidašnje kampanje.
Svedoci smo toga da je veštačka inteligencija glavna vest ove godine. Zbog sve veće upotrebe AI programa mnogi su se zabrinuli, a neki i oduševili najavljujući novu industrijsku revoluciju. Zaposleni iz kompanije Matis i agencije WHY NOT, u svojoj novoj kampanji, nisu se bavili sve češćim pitanjem da li će nas sve zameniti veštačka inteligencija, već su odlučili da naprave prvu AI kampanju na našim prostorima.
Koristeći programe veštačke inteligencije kreirali su serije bilborda koji nam jasno poručuju „Realno Matis, sve dok se ne pojavi ovakav nameštaj!” Poruka je jasna, takav nameštaj koji nam stiže direktno iz budućnosti je produkt AI programa, a do tada, svi možemo da uživamo u realnom komforu koji nam pruža Matis.
Kontaktirali smo zaposlene agencije WHY NOT koji su poručili da je cilj ove kampanje pored promocije kompanije Matis, svakako i podizanje svesti kod ljudi o korisnoj upotrebi inovativnih tehnologija. Kampanju prati slogan: ZAPRATI I KREIR(AI) NAMEŠTAJ BUDUĆNOSTI, pa je ideja da ljudi u komentarima na Instagram profilu @matis.rs ostave svoje zamisli komada nameštaja iz budućnosti koje bi potom vizualizovao AI program i prikazao fotografije u story sekciji istog profila. Želja je da se, osim interakcije sa pratiocima, na ovaj način omogući ljudima da iskažu svu svoju kreativnost i maštu, dok će onaj najmaštovitiji biti nagrađen Matis foteljom.
Inovativna upotreba novih tehnologija u marketinške svrhe od strane domaćeg brenda i agencije je svakako potez vredan pažnje, a kako vi zamišljate nameštaj u budućnosti možete pokazati na Instagram profilu @matis.rs.
Evo kako bi izgledao najudobniji leteći krevet na svetu iz Matisa 😉