Celokupni vizuelni korporativni identitet međunarodne Erste Groupe, uključujući i Erste banku u Srbijii, u januaru ove godine temeljno je modernizovan i prilagođen budućnosti. Poznati logotip Erste i Sparkassen optimizovan je za digitalne medije, uz uvođenje novog ujednačenog fonta i novih boja. Osim Erste Bank i Sparkassen u Austriji, novi monohromatski višebojni identitet dobiće i Erste banke na svim tržištima srednje i istočne Europe, u Austriji, Hrvatskoj, Češkoj, Mađarskoj, Rumuniji, Srbiji i Slovačkoj.
„Brend može dugoročno biti uspešan samo ako se zalaže za jasne vrednosti i jasna uverenja i ako im se pridržava. To je ono što nas definiše od osnivanja naše kompanije pre više od 200 godina. Svojom vizijom, koja u središte stavlja finansijsko zdravlje naših klijenata, pretočili smo našu svrhu u sadašnjost i postavili jasan smer za budućnost. Ipak, svaku viziju treba doživeti na pravi način, a to je upravo ono što naš novi korporativni dizajn omogućava”, rekao je Willi Cernko, glavni izvršni direktor Erste Group.
Novi vizuelni identitet obuhvata optimizaciju logotipa, nove korporativne boje i novi font. Erste logotip zadržava svoj prepoznatljiv i jedinstven karakter, ali je osvežen u dizajnu i monohromatski u primeni. U kombinaciji sa novim fontom, koji je prilagođen analognoj i digitalnoj upotrebi i novim bojama, izgled Erste banke postaje moderniji, privlačniji i svežiji. Višebojni pristup takođe je i poveznica između dizajna Erste Groupe i dizajna digitalne platforme George. Sve to rezultira korporativnim dizajnom koji pruža dosledno iskustvo brenda na svim kanalima.