Kompanija za digitalne medije, BuzzFeed uvodi sadržaj generisan veštačkom inteligencijom. Prema Forbesu, kompanija planira da koristi ChatGPT Open AI za generisanje specifičnog sadržaja za sajt, uključujući kvizove.
U vezi sa tim, samo prošlog meseca kompanija je objavila da će smanjiti svoju radnu snagu za oko 12%. „U 2023. godini videćete da sadržaj inspirisan veštačkom inteligencijom prelazi iz faze istraživanja i razvoja u deo našeg osnovnog posla, poboljšavajući iskustvo kviza, dodatno podstičući naše zaposlene na razmišljanje i personalizujući naš sadržaj za publiku“, napisao je izvršni direktor BuzzFeed-a Jonah Peretti u dopisu zaposlenima.
U medijima se spekuliše da bi BuzzFeed mogao u budućnosti da zameni ljude veštačkom inteligencijom, ali Peretti to demantuje, tvrdeći da to nije njegova misija.
„Mislim da postoje dva puta za AI u digitalnim medijima“, rekao je Peretti. „Jedan put je očigledan, a kojim će mnogi ljudi ići — koristiće tehnologiju za uštedu troškova i slanje gomile SEO članaka koji su nižeg kvaliteta od onoga što bi novinar mogao da napiše. Za mene je to kratkovida vizija, jer na duge staze to neće funkcionisati“.
„Drugi put, koji me zaista uzbuđuje, jeste novi model za digitalne medije koji su personalizovaniji, kreativniji, dinamičniji — gde zaista talentovani ljudi koji rade u našoj kompaniji mogu da koristite AI i zabavljaju se“, dodao je Peretti.
Više informacija pročitajte ovde.